StoresøsterJan10
Elsker forumet
ORIGINAL: Lissyjane
Nei det ynes jeg ikke[;)] Dette er Norges grunnlovsdag[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Haneefah*
ORIGINAL: gotherina
synes faktisk det er respektløst å komme med andre enn norske flagg på 17.mai....
Det er norge sin dag, og da kan de heller ta med seg et norsk flagg for å vise hvor glade de er for å bo i norge, ikke et annet lans flagg, det har ingenting det og gjøre...
og nei, det hjelper ikke om man har begge!!!!!!!! fortsatt respektløst!!
Vi velger å se litt annerledes på det; Vi (barna våre) har dobbel nasjonalitet - men er like norske fordet. Har ikke noe med mangel på respekt å gjøre.[:)]
ORIGINAL: Godhjerta.
Det blir jo like feil som å dra til sverige og feire Alla flaggans dag med norsk flagg...
Huff..
Norges bursdag. Man skal da ikke gjøre stas på andre enn bursdagsbarnet.
Man drar ikke i bursdagsfest og gir gavene til forskjellige gjester - selv om man setter pris på dem aldri så mye.
Syns det er helt herlig å se folk i sine nasjonaldrakter på 17.mai. De har jo pyntet seg med det fineste de har.
Men flagget skal være norsk - ellers viser man jo ikke noen respekt for landet.
ORIGINAL: Labambie
Nei, det synes jeg ikke er greit.. Kjempefint at de går med sine nasjonaldrakter og slikt, men akkurat flagget synes jeg blir feil... Det er jo NORGES nasjonaldag, landet sin bursdag! Vi hadde neppe dratt til USA og feiret 4.juli med det norske flagget? Synes faktisk det blir helt riv ruskende galt..
Selv de "utlendingene" (dvs 2. og 3. generasjons pakistanere) er enige i det..
ORIGINAL: *mamman t lillemann*
NEI!!! det syns jeg ikke!!! norske og samiske flagg er greit på 17.mai, er da NORGES nasjonaldag! hadde jeg veifta med norskt flagg på nasjonaldagen til iran(hvis de har noen:P) så hadde jeg garantert blitt steina eller skutt!!!
ORIGINAL: Råsa Muffin!
Det er Norges dag - men likevel tror ikke jeg hadde brydd meg såå voldsomt om noen kom med feks et danskt flagg gitt - vær så god!! [;)]