Syns du det vises at du er gravid?

Syns ikke magen er så stor enda, men litt oppblåst. Men datteren min spurte hvorfor magen min var blitt stor.
 
Er blitt større og føler meg bare tykk egentlig.. [emoji44] så gleder meg til at man ikke er i tvil lenger[emoji1]
 
Jeg er så sykt oppblåst at jeg føler det ser ut som jeg er laangt på vei[emoji23] Føler ærlig talt jeg holder på å sprekke..
men det går seg vel til.. gleder meg til det blir en skikkelig babykul[emoji7]
 
Eg er skikkelig oppblåst! Det er ingen hard kul - men føler det er noe annerledes. Eg fikk veldig fort mage med sønnen min for 7 år siden og når eg var gravid i sommer hadde eg en god kul når eg var 10 uker på vei ❤️ Er 7 uker i morgen - så er ikkje lenge til ❤️
 
Neh. Ikke på magen men jeg ser generelt sliten ut pga kvalme og dårlig søvn. Så er ei som ha spurt
 
Nå, nå! Ser jeg gravid ut.. hvordan er det mulig? Er ikke mer enn 8+6 :oops:
Jeg får ikke igjen buksene mine...
 
Jeg har vært kvalm og spydd i 3 uker, har gått ned 2 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid, men magen er skikkeig oppblåst og jeg kan bare glemme å ha på meg bukser som strammer, det er så ubehagelig!
 
Er 9+4 i dag, har fått meg en grei mage.. Men mener og føler selv at jeg kun er oppblåst og feit.. :yuck: Må ut å kjøpe nye bukser, da mine er blitt så ekstremt stramme og ubehagelige :hilarious:
 
Back
Topp