Syns du det vises at du er gravid?

Altså...Haha... nå har jeg akkurat spist kebab :p og jeg har ikke vært på do på fire dager tror jeg.. men her er resultatet. Og det er IKKE babymage ;) jeg var litt kvapsete etter vektoppgang for et år siden, men ikke så ille som nå :p

Vis vedlegget 256176

Åhh kebab...fikk lyst på det.. Hadde det for 2 dager siden.

Fin mage:)
 
Er hardere nederst. Oppblåst på kvelden, og kjenner det er rart nederst når jeg reiser meg fra liggende til sittende.

Ikke så mange kilo opp men mer mage absolutely
 
Jeg syns at magen er veldig oppblåst og stor, men jeg måtte ei venninne i dag å det første hun sa var: herregud så tynn du har blitt! :hilarious: så det vises tydeligvis ikke da.
 
Magen er veldig oppblåst, særlig på kvelden... Men det synes nok ikke for andre enn meg enda....
 
Nei ikke ennå men har litt mage etter de 2 forrige svangerskapene så gjør ikke regning med å se noe ennå selv om dette er 3je svangerskap
 
Eg synes ikke eg viser så mye. Eg har noen kg ekstra og alltid at mage. Men ser frem til at det ser ut som eg er gravid og ikke bare "tjukk" ;):p
 
Image1525357471.102989.jpg

Første svangerskapet , Venter tvillinger .
Personlig føler jeg bare at jeg er veldig feit [emoji23].
Mens familie og samboer som har sett magen min sier jeg ser «normalt gravid « ut [emoji23].
 
Hah , dumme meg [emoji23]. Fikk opp dette innlegget med en gang jeg åpnet appen , min andre dag her inne så tar litt tid å bli «kjent» med hvordan appen funker [emoji23]. .
 
Hah , dumme meg [emoji23]. Fikk opp dette innlegget med en gang jeg åpnet appen , min andre dag her inne så tar litt tid å bli «kjent» med hvordan appen funker [emoji23]. .

Men kjempe fin mage har du [emoji813]️ lykke til med tvillinger [emoji4]
 
Absolutt ikke, men likevel var det en kollega av meg som påpekte at jeg så annerledes ut. Jeg mistenker at hun har hørt noe hvisking og tisking bak min rygg.. X)
 
Hmm... både og.. har bittelitt ekstra polstring på magen, og den er hard på ettermiddagene.. så en liten «kul» [emoji85] men prøver å skjule den [emoji23]
 
Back
Topp