Syns du det vises at du er gravid?

2 siste dagene syns jeg faktisk magen har vært større, men tviler på at det er babymage. Sikkert luft. Men 3-åringen min spurte meg hvorfor magen min var blitt stor hehe. Spørs hvordan det skal gå å skjule det for henne fremover.
 
Jeg har blitt større, men det er ene og alene all drittmaten jeg trykker i meg og absolutt ingen baby enda
 
Magen er større, men det er nok bare at jeg er oppblåst.
Men jeg tror magen kommer fortere nå med nr 6, jeg kjenner allerede livmora godt rett under trusekanten.. med nr 5 fikk jeg også mage fort.. men kunne jo tenkt meg at den ikke ble noe stort større ennå liksom :oops:
 
Jeg gikk på vekten i dag tidlig og har gått ned en kilo, men magen er stor og oppblåst
 
2 siste dagene syns jeg faktisk magen har vært større, men tviler på at det er babymage. Sikkert luft. Men 3-åringen min spurte meg hvorfor magen min var blitt stor hehe. Spørs hvordan det skal gå å skjule det for henne fremover.

Ouch, ja, den kan bli litt tricky da :hilarious:
 
Magen er større, men det er nok bare at jeg er oppblåst.
Men jeg tror magen kommer fortere nå med nr 6, jeg kjenner allerede livmora godt rett under trusekanten.. med nr 5 fikk jeg også mage fort.. men kunne jo tenkt meg at den ikke ble noe stort større ennå liksom :oops:
Jeg kjenner også en god kul rett under trusekanten [emoji16]
Og fordi jeg har noen kg ekstra ser det ut som magen strutter litt nederst, men ikke nok til at andre enn meg selv merker det tror jeg [emoji14]
 
Jeg kjenner også en god kul rett under trusekanten [emoji16]
Og fordi jeg har noen kg ekstra ser det ut som magen strutter litt nederst, men ikke nok til at andre enn meg selv merker det tror jeg [emoji14]

Det er en fin kul da, selv om kanskje ikke fler ser det ;)
Jeg har noen ekstra kilo sjæl, og jeg ser skikkelig gravid ut :p
 
Jeg har sett gravid ut siden uke 5, men det er bare fordi jeg er utrolig oppblåst :p Jeg er slank med BMI på 19/20 i utg.pkt, men det har røket på noen kilo nå. Og sjukt mye luft.
 
Altså...Haha... nå har jeg akkurat spist kebab :p og jeg har ikke vært på do på fire dager tror jeg.. men her er resultatet. Og det er IKKE babymage ;) jeg var litt kvapsete etter vektoppgang for et år siden, men ikke så ille som nå :p

Snapchat-2031602762-1.jpg
 
Jeg har sett gravid ut siden uke 5, men det er bare fordi jeg er utrolig oppblåst [emoji14] Jeg er slank med BMI på 19/20 i utg.pkt, men det har røket på noen kilo nå. Og sjukt mye luft.
Jeg var sinnsykt oppblåst med storesøster, følte magen var svæææær før uke 12 [emoji23][emoji23]
 
Vært mye oppblåst og derfor følt at magen er større. Men denne uken (er 9+5 i dag) så føler jeg mye stikkinger nederst i magen og føler at magen er litt hard på en annen måte nederst, men mulig jeg innbiller meg seg og sikkert ingen andre som ser det:hilarious:
 
Altså...Haha... nå har jeg akkurat spist kebab [emoji14] og jeg har ikke vært på do på fire dager tror jeg.. men her er resultatet. Og det er IKKE babymage ;) jeg var litt kvapsete etter vektoppgang for et år siden, men ikke så ille som nå [emoji14]

Vis vedlegget 256176

Dette var en god foodbaby i tillegg, men vanligvis er det puppa som er ytterst, ikke magen [emoji23][emoji23]
GOBFilter20180430185443.jpg
 
Vært mye oppblåst og derfor følt at magen er større. Men denne uken (er 9+5 i dag) så føler jeg mye stikkinger nederst i magen og føler at magen er litt hard på en annen måte nederst, men mulig jeg innbiller meg seg og sikkert ingen andre som ser det:hilarious:
Jeg har en ordentlig kul under trusekanten som er hardere [emoji4]
Er 8+3 i følge menstermin, men er ikke første svangerskapet da [emoji4]
 
Haha.. godt det ikke bare er meg ;)
Fine er vi :)
Jeg kan klage og bitchsnakke så mye til kroppen min til vanlig, men de gangene jeg har gått gravid så har det fordufta fort [emoji173]
Er så evig takknemlig for at den klarer å bli gravid at jeg ikke klarer å si noe stygt om den [emoji85]
 
Jeg kan klage og bitchsnakke så mye til kroppen min til vanlig, men de gangene jeg har gått gravid så har det fordufta fort [emoji173]
Er så evig takknemlig for at den klarer å bli gravid at jeg ikke klarer å si noe stygt om den [emoji85]

Enig i den ♡
 
Jeg ser ikke gravid ut, jeg ser feit ut. Og det stemmer nok [emoji85]
 
Har ikke så mye gravid mage er vell mest at jeg er oppblåst spesielt etter jeg har spist. Gleder meg til gravid magen kommer:happy:
 
Back
Topp