Synnøve :)

Jeg bruker mellomnavnet mitt, Synnøve. Men fulle navn er Elin Synnøve.

Ah okey :) sånn er det med søsteren min å.. eller familien bruker bare mellomnavnet hennes, men venner og skolen bruker begge :p
 
Ah okey :) sånn er det med søsteren min å.. eller familien bruker bare mellomnavnet hennes, men venner og skolen bruker begge :p

Ahhh skjønner:) Ja, folk som ikke kjenner meg begynner jo med Elin...naturlig nok:p
 
Ahhh skjønner:) Ja, folk som ikke kjenner meg begynner jo med Elin...naturlig nok:p

Hehe rearerer du på Elin da? Eller er det som å snakke til en vegg? Haha
 
Det skal jeg...men tenkte ringe legekontor i morgen...vil måle hcg nivået før jeg bestiller. Se at det stiger som normalt.

Høres lurt ut :) det er så gøy med ul :D
 
Hehe rearerer du på Elin da? Eller er det som å snakke til en vegg? Haha

Kobler ikke nødvendigvis på første nei. :p Så enten må de si flere ganger før jeg kobler elr legger til Synnøve. Og jeg forklarer etterpå jeg bruker Synnøve:p
 
Okei. Skjønner. Jeg liker Emira så godt:D
Andre jentenavn vi har hatt på listen i tillegg til Sølvi er Josefine, Nelly, Lilly og Adelia.
Fine guttenavn er Oscar, Edvard og Sebastian. Men føler alle de er oppbruk bortsett fra Edvard kanskje. Hehe.
Og Oktavian som sagt, men usikker på det. Er så spesielt.
Her var Oliver bestemt før fødsel.
Edvard er suuuperfint!! En av mine absolutte favoritter. Veldig enig i at de andre begynner å bli litt for godt brukt, men de passer jo veldig fint sammen med Oliver, da.
 
Jeg synes forresten at Otto er et undervurdert navn. Otto og Oliver, sykt kult, spør du meg:D Evt Olander? Eller blir det litt spesielt igjen, litt som Oktavian?
 
Flere fine og kule navn der ja :D Olai var ikke så ille når jeg fikk smakt litt på det nei..hehe.. skulle hatt pikenavnet til mamma da, som var Olaisen hahaha
Haha! Olai Olaisen:D:D Ble gående og smake litt på det selv, synes igrunn det er litt fint!
 
Edvard er suuuperfint!! En av mine absolutte favoritter. Veldig enig i at de andre begynner å bli litt for godt brukt, men de passer jo veldig fint sammen med Oliver, da.
Jeg synes forresten at Otto er et undervurdert navn. Otto og Oliver, sykt kult, spør du meg:D Evt Olander? Eller blir det litt spesielt igjen, litt som Oktavian?
Haha! Olai Olaisen:D:D Ble gående og smake litt på det selv, synes igrunn det er litt fint!

Edvard er ikke dumt nei:)
Dennis er kult, og litt rampete.
Otto, hmm...skeptisk:p Men ja...må smake litt mer på det navnet gjerne...Olander, hmm...tjaaa...Det går jo. men er det et navn egentlig?:p Oktavian er veldig tungt ja.
Blir litt som Konstanse som vi har hatt som mulig jentenavn og...

Olai er uaktuelt her iallefall:p Storebror(bonus) heter Nicolay. Blir bare rart:p

Blir lettest om det er en jente i magen denne gangen i forhold til navn, haha
 
Kobler ikke nødvendigvis på første nei. :p Så enten må de si flere ganger før jeg kobler elr legger til Synnøve. Og jeg forklarer etterpå jeg bruker Synnøve:p

Haha nei det er jo mest vanlig å bruke fornavn eller begge :p
 
Haha! Olai Olaisen:D:D Ble gående og smake litt på det selv, synes igrunn det er litt fint!

Haha jeg er bare glad jeg ikke fikk det etternavnet :p men morsomt når fornavn og etternavn rimer sånn sammen haha
 
Gratulerer med baby i magen :) fint med to år i mellom vil jeg tro. Var litt (for) tett mellom Edvard og Karin her, men det går seg til.
Lykke til :)
 
Gratulerer med baby i magen :) fint med to år i mellom vil jeg tro. Var litt (for) tett mellom Edvard og Karin her, men det går seg til.
Lykke til :)
Tusen takk for det:)
Mhm, tror det blir fin aldersforskjell:)
Tette er de da?
 
Back
Topp