Synnøve :)

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Gratulerer med graviditet!
Gratulerte innpå den andre tråden, men det er jo ikke lov

Stor stas å gå gravid! :)
 
Oj Gratulerer så mye søta!! :D hvor langt er du på vei?
 
Gratulerer med graviditet!
Gratulerte innpå den andre tråden, men det er jo ikke lov

Stor stas å gå gravid! :)
Tusen tusen takk:D
Ja, jeg er så glad altså:D
Hipp hipp hurra!! Elsker gå gravid:)

Nei, er vel ikke det..men pyttsann;):p
 
Takk takk vennen:D
Jeg har foreløpig termin 30nov:D

Så spennede! :D passe aldersforskjell på dem å da :) 2 år ca :D spennede! Håper du får en fin graviditet <3
 
Så spennede! :D passe aldersforskjell på dem å da :) 2 år ca :D spennede! Håper du får en fin graviditet <3

Ja, ca. den aldersforskjell som vi har ønsket:D
Satse på jeg holder fin form ja:) Var jo veldig ok form med Oliver.
 
Ja, ca. den aldersforskjell som vi har ønsket:D
Satse på jeg holder fin form ja:) Var jo veldig ok form med Oliver.

Ja men da fikk du gutt :p mange opplever å ha vetre graviditet med jente.. men absolutt ikke noe som MÅ skje :D kjenner flere som det ike har hatt noe å si på kjønnet ;) håper du får en minst like fin graviditet :D
 
Ja men da fikk du gutt :p mange opplever å ha vetre graviditet med jente.. men absolutt ikke noe som MÅ skje :D kjenner flere som det ike har hatt noe å si på kjønnet ;) håper du får en minst like fin graviditet :D
Ja, har hørt det der selv. Stemte de tingene på deg eller:p?
Enn så lenge tyder det da på en gutt til:p
 
Ja, har hørt det der selv. Stemte de tingene på deg eller:p?
Enn så lenge tyder det da på en gutt til:p

Hehe ja stemte her.. graviditetene med jentene var så og si like.. kvalme i 4 mnd og kasta opp hver dag i 3 mnd.. og magen så også samme ut :) men med Leoh så var jeg bare uggen i 3-4 uker og kasta opp én gang!! :D og magen stakk ut mye tidligere..kunne se den bitte litt før vi skulle på UL, mens med jentene så kunne man nesten ikke se den før jeg var 6-7 mnd på vei haha..
 
Hehe ja stemte her.. graviditetene med jentene var så og si like.. kvalme i 4 mnd og kasta opp hver dag i 3 mnd.. og magen så også samme ut :) men med Leoh så var jeg bare uggen i 3-4 uker og kasta opp én gang!! :D og magen stakk ut mye tidligere..kunne se den bitte litt før vi skulle på UL, mens med jentene så kunne man nesten ikke se den før jeg var 6-7 mnd på vei haha..
Åja, spennende at det stemte da:D hihi.
Håper virkelig jeg slipper kvalme, fytti.
Da er det en gutt på vei til her om man skal tro på slikt:p
 
Åja, spennende at det stemte da:D hihi.
Håper virkelig jeg slipper kvalme, fytti.
Da er det en gutt på vei til her om man skal tro på slikt:p

Hehe kjenner flere som ikke har hatt kvalme med jente, og vært ekstremt dårlig med gutt :p så man vet aldri :) hvor mange uker er du på vei?
 
Hehe ikke så langt :D håper du slipper unna kvalme! Hos meg kom det senere :p men med Liana hadde det starta i uke 4-5!
Neida, ikke så langt enda gitt:p Er jo ikke termin før 30nov heller da:p Kan gått bli flytta frem noen dager og kan godt komme litt før som Oliver James gjorde;)

Hva syns du om navnet Sølvi?:D
 
Neida, ikke så langt enda gitt:p Er jo ikke termin før 30nov heller da:p Kan gått bli flytta frem noen dager og kan godt komme litt før som Oliver James gjorde;)

Hva syns du om navnet Sølvi?:D

Sølvi er ikke så galt navn da :) ikke så mange som heter det heller kansje :D venninnen min sin datter fikk navnet Lykke <3 nå har jeg blitt så vandt med at det er et navn hehe.. også syns jeg Storm er et fint guttenavn..nesten så jeg slår meg selv for å ikke ha kommet på det navnet når Leoh ble født :p haha
 
Back
Topp