Synnøve :)

Sølvi er ikke så galt navn da :) ikke så mange som heter det heller kansje :D venninnen min sin datter fikk navnet Lykke <3 nå har jeg blitt så vandt med at det er et navn hehe.. også syns jeg Storm er et fint guttenavn..nesten så jeg slår meg selv for å ikke ha kommet på det navnet når Leoh ble født :p haha

Gubben som syns det er så fint:D Og begynner like det godt selv:D
Lykke er spesielt,men fint:)
Storm, hmm...det må jeg tenke på litt kjenner jeg:P
Andre forslag til guttenavn:P?

Gubben som syns det er så fint:D Og begynner like det godt selv:D
Lykke er spesielt,men fint:)
Storm, hmm...det må jeg tenke på litt kjenner jeg:P
Andre forslag til guttenavn:P?

Ja dere har heldigvis god tid på dere :P

Lykke er spesielt ja.. det begynte vel med at dem kaldte "babyen i magen" det, og ble vandt med det + at begge likte det godt..hehe

Hadde jeg bare tenkt over det navnet før, så hadde han kansje hatt navnet Storm Leoh eller noe;) men kan lissom ikke endre det nå haha..
Vi hadde Emil og Benjamin som andre valg enn Leoh når han skulle bli født :) men passet best til Leoh :P
Ellers er Arian/Arion fint syns jeg :) og Gabriel..

Og Liam :D

Ja dere har heldigvis god tid på dere :p

Lykke er spesielt ja.. det begynte vel med at dem kaldte "babyen i magen" det, og ble vandt med det + at begge likte det godt..hehe

Hadde jeg bare tenkt over det navnet før, så hadde han kansje hatt navnet Storm Leoh eller noe;) men kan lissom ikke endre det nå haha..
Vi hadde Emil og Benjamin som andre valg enn Leoh når han skulle bli født :) men passet best til Leoh :p
Ellers er Arian/Arion fint syns jeg :) og Gabriel..
Jada, ikke stess enda:P Bare veldig gøy å snakke om:D
Emil er et navn vi liker og.
Syns Oktavian er fint og, men er fryktelig tungt da:P
Andre fine guttenavn på O mon tro?:P

Jada, ikke stess enda:P Bare veldig gøy å snakke om:D
Emil er et navn vi liker og.
Syns Oktavian er fint og, men er fryktelig tungt da:P
Andre fine guttenavn på O mon tro?:P

Ja det var et fint navn :) og Octavia til jente (med engelsk uttalelse) :)
Hmmm guttenavn på O?... kommer ikke på noen jeg haha..

Er hvertfall vanskelig å komme på noen i farta.. hehe.. vil dere helst ha navn som begynner på O eller? :)
Neida, er ikke noe must det. Viktigste er at vi liker det. Hadde bare vært litt gøy:D

Neida, er ikke noe must det. Viktigste er at vi liker det. Hadde bare vært litt gøy:D

Ja det er viktig :P også at det ikke er et navn som lett kan mobbes med!:confused:

Ja det var et fint navn :) og Octavia til jente (med engelsk uttalelse) :)
Hmmm guttenavn på O?... kommer ikke på noen jeg haha..
Jeg kom på Olai. Vet ikke om jeg liker det eller ikke, men tror kanskje jeg synes det er litt kult. Ellers synes jeg Oskar er et koselig navn:) Til jente liker jeg Olea og Othilie godt.

Andre navn jeg synes kan passe til Oliver er Tobias, Sebastian og Jonatan. Sølvi er også fint! Måtte smake litt på det, men jeg liker det! Gøy med navn med ø i, vi er jo ganske alene i verden om den bokstaven:)

Ja, det er sant:):)
Alt for mye å velge i:P

Haha uff ja.. vi skrev ned navnene vi likte etterhvert som vi kom over dem :) så ble vi enige om 2-3 navn.. kun med Liana så var navnet bestemt før fødselen :P

Jeg kom på Olai. Vet ikke om jeg liker det eller ikke, men tror kanskje jeg synes det er litt kult. Ellers synes jeg Oskar er et koselig navn:) Til jente liker jeg Olea og Othilie godt.

Andre navn jeg synes kan passe til Oliver er Tobias, Sebastian og Jonatan. Sølvi er også fint! Måtte smake litt på det, men jeg liker det! Gøy med navn med ø i, vi er jo ganske alene i verden om den bokstaven:)

Flere fine og kule navn der ja :D Olai var ikke så ille når jeg fikk smakt litt på det nei..hehe.. skulle hatt pikenavnet til mamma da, som var Olaisen hahaha

Haha uff ja.. vi skrev ned navnene vi likte etterhvert som vi kom over dem :) så ble vi enige om 2-3 navn.. kun med Liana så var navnet bestemt før fødselen :p
Okei. Skjønner. Jeg liker Emira så godt:D
Andre jentenavn vi har hatt på listen i tillegg til Sølvi er Josefine, Nelly, Lilly og Adelia.
Fine guttenavn er Oscar, Edvard og Sebastian. Men føler alle de er oppbruk bortsett fra Edvard kanskje. Hehe.
Og Oktavian som sagt, men usikker på det. Er så spesielt.
Her var Oliver bestemt før fødsel.

Okei. Skjønner. Jeg liker Emira så godt:D
Andre jentenavn vi har hatt på listen i tillegg til Sølvi er Josefine, Nelly, Lilly og Adelia.
Fine guttenavn er Oscar, Edvard og Sebastian. Men føler alle de er oppbruk bortsett fra Edvard kanskje. Hehe.
Og Oktavian som sagt, men usikker på det. Er så spesielt.
Her var Oliver bestemt før fødsel.

Hehe ja var jeg som hadde så lyst på navnet Emira :D falt helt for det! Sambo var ikke like begeistret fordi det opprinnelig er arabisk.. betyr prinsesse :P men på albansk betyr det "den gode/vakre" :) Liana fant jeg bare på nettet ;) og jeg hadde litt lyst til å kalle Leoh for Loan.. det betyr løve på albansk.. men skrives Luan :P og jeg vil ha navn som uttales som det skrives lissom :) og kunne jo ikke bare endre på bokstaven ifølge sambo :P haha

Oscar og Sebastian er mye brukt ja..men fine navn :) Adelia var fint å! Ikke såå kjent lissom :) Neline er også et fint navn syns jeg :)

Hehe ja var jeg som hadde så lyst på navnet Emira :D falt helt for det! Sambo var ikke like begeistret fordi det opprinnelig er arabisk.. betyr prinsesse :p men på albansk betyr det "den gode/vakre" :) Liana fant jeg bare på nettet ;) og jeg hadde litt lyst til å kalle Leoh for Loan.. det betyr løve på albansk.. men skrives Luan :p og jeg vil ha navn som uttales som det skrives lissom :) og kunne jo ikke bare endre på bokstaven ifølge sambo :p haha

Oscar og Sebastian er mye brukt ja..men fine navn :) Adelia var fint å! Ikke såå kjent lissom :) Neline er også et fint navn syns jeg :)

Syns Leoh var bedre jeg da altså;):P
Ja, er jo alt for mange fine egentlig:P
Mhm Adelia star vaffal på lista. Mellomnavn som passer til det da??:P
Neline, hmm...ja kanskje:D

Syns Leoh var bedre jeg da altså;):P
Ja, er jo alt for mange fine egentlig:P
Mhm Adelia star vaffal på lista. Mellomnavn som passer til det da??:P
Neline, hmm...ja kanskje:D

Hehe ja jeg liker navnet Leoh :D og er generelt glad i litt sjeldnere navn da.. derfor jeg på død og liv skulle ha den h-en på slutten haha..

Hmmm så du skal ha mellomnavn å ja! :P passer noen av dem du har på lista sammen da? :)

Hehe ja jeg liker navnet Leoh :D og er generelt glad i litt sjeldnere navn da.. derfor jeg på død og liv skulle ha den h-en på slutten haha..

Hmmm så du skal ha mellomnavn å ja! :p passer noen av dem du har på lista sammen da? :)

H gjør seg fint på slutten der dn så;)

Njaaa, må ikke det da. Men er jo Oliver James. Jeg har og 2 navn:)

H gjør seg fint på slutten der dn så;)

Njaaa, må ikke det da. Men er jo Oliver James. Jeg har og 2 navn:)

Hehe ja og da ble ikke navnet like vanlig som Leo :P

Hva er ditt mellomnavn? :) her er det bare Emira som har.. Emira Alexandra :)

Hehe ja og da ble ikke navnet like vanlig som Leo :p

Hva er ditt mellomnavn? :) her er det bare Emira som har.. Emira Alexandra :)

Jeg bruker mellomnavnet mitt, Synnøve. Men fulle navn er Elin Synnøve.

Back
Topp