Symtpomer

De siste dagene har jeg vært skikkelig sulten. Rar kombinasjon - å føle meg fyllesyk og sulten på en gang! :)

Prøver å ikke gi etter og stappe i meg alt jeg har lyst på, for er jo bare i uke 7, og jeg har lest at man trenger egentlig ikke noe særlig mye ekstra energi såpass tidlig. Noen andre her som har skikkelig appetitt? :happy:

De siste dagene har jeg vært skikkelig sulten. Rar kombinasjon - å føle meg fyllesyk og sulten på en gang! :)

Prøver å ikke gi etter og stappe i meg alt jeg har lyst på, for er jo bare i uke 7, og jeg har lest at man trenger egentlig ikke noe særlig mye ekstra energi såpass tidlig. Noen andre her som har skikkelig appetitt? :happy:

Yepp :p spiser hver 3 time men kun små måltider, dog er jeg slankeoperert også da, men spiste ikke så ofte før graviditeten:p

Vurderer en delvis sykemelding snart om ikke den uggenfølelsen gir seg. Jeg er sååå trøtt hele tiden. Har fri idag, og sovna for en liten dupp i 11-tiden… sov til 15. Så nå føler jeg meg hvertfall uggen.

Vurderer en delvis sykemelding snart om ikke den uggenfølelsen gir seg. Jeg er sååå trøtt hele tiden. Har fri idag, og sovna for en liten dupp i 11-tiden… sov til 15. Så nå føler jeg meg hvertfall uggen.
I feel you! Jeg begynner å jobbe etter endt perm i morgen, men kvalmen og uggenheten blir bare verre at jeg ikke kan forstå hvordan jeg skal klare dette. Jeg sov selv i dag fra 12-14.30, sammen med ungen.

Vært kvalm i flere uker, men første rundene med oppkast kom denne uken. Håper det bare var tilfeldig :smiley-ashamed004

Så sykt kvalm. Fått afipran og alt men funker så som så. Kaster ikke opp enda heldigvis men blir helt utslått. Tanken på middag gjør ar magen vrenger seg. Haha.

Føler meg i bedre form enn for noen uker siden, heldigvis, men blir fort kvalm og sliten hvis jeg har litt travle dager og er mye aktiv. Hadde det akkurat på samme måte med første. Her har magen definitivt kommet allerede, kanskje ikke så rart når man kun ruver 158 cm over bakken:couchpotato:

I feel you! Jeg begynner å jobbe etter endt perm i morgen, men kvalmen og uggenheten blir bare verre at jeg ikke kan forstå hvordan jeg skal klare dette. Jeg sov selv i dag fra 12-14.30, sammen med ungen.

Jeg valgte å bli delvis sykemeldt nå og håper at det da blir bedre fra neste uke av. Med en liten en hjemme føltes det helt feil å brenne opp alt kruttet på jobb og så sove tre timer på ettermiddagen, når jeg klarte å våkne var det leggetid for minien. Skal nå jobbe 40% og får derfor litt kvalitetstid med sønnen min på dagtid sånn mellom kvalme og hviler.

Morgenen i dag var grusom :hungover: Såå kvalm, men har foreløpig ikke spydd en eneste gang :thumleft Jeg spiste én skive med brød til frokost, og jeg har aldri brukt så lang tid på så spise! Den maten jeg spiste enorme mengder av i forrige uke, kan jeg ikke tenke meg til å spise i dag. Blir kvalm av tanken :wacky: Merkelige greier!

Ja, forrige uke (uke 8) hadde jeg en voldsom apetitt. Det har roet seg veldig denne uken :laughing002

Fleire som svetter om natta? Enkelte netter blir eg heilt gjennomvåt, stort sett når det nærmar seg morning..

Flere som er helt ekstremt sliten? Hvordan håndterer dere det?
Er vandt til å fint kunne pushe gjennom det meste, men går ikke i det hele tatt nå :pompus:

Ellers er det mest plagsomme å være sensitiv til lukt og måtte tisse hele tiden :shifty: har en ekstremt hektisk jobb, så er ikke vandt til å gå på toalettet mer enn et par tre ganger om dagen totalt, nå bikker jeg det bare på natta o_O

Ser det er flere som er kvalme her. Ligger i sengen og klarer ikke komme meg opp. Helvete så dritt det er å være så dårlig. Kjenner det tar veldig på humøret mitt. Kortpustet og varm i brystet sammen med drittkvalmen. Dette må bli bedre snart, for det er så ødeleggende for alt annet i livet. Orker jo ikke noen ting. Prøver å få tak i legen min, må få noe for dette

De første symptomene jeg fikk var ømme bryster og litt mensenmurringer. Nå er jeg til tider kvalm, får lett brekninger og er sensitiv på lukt, og er trøtt hele tiden. Kaster ikke opp da, heldigvis.
Jeg fikk korona for to uker siden, og da forsvant alle svangerskapsplagene, men nå er de tilbake igjen.. Før jeg fikk korona, var jeg sulten hele tiden (ulvehunger), men hadde mataversjon, og da gikk det kun i frukt og knekkebrød med gulost. Nå får jeg i meg det meste :happy:

Ser det er flere som er kvalme her. Ligger i sengen og klarer ikke komme meg opp. Helvete så dritt det er å være så dårlig. Kjenner det tar veldig på humøret mitt. Kortpustet og varm i brystet sammen med drittkvalmen. Dette må bli bedre snart, for det er så ødeleggende for alt annet i livet. Orker jo ikke noen ting. Prøver å få tak i legen min, må få noe for dette
prøv med noe salt, ritz-kjeks feks. Vanskelig situasjon, men jeg har litt gode erfaringer med dette. Spiser noe tørre kjeks før jeg står opp, da kjøper jeg meg litt tid. Men klart, er du skikkelig dårlig hjelper nok ikke dette heller... Føler med deg!

Back
Topp