Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

De siste dagene har jeg vært skikkelig sulten. Rar kombinasjon - å føle meg fyllesyk og sulten på en gang!
Prøver å ikke gi etter og stappe i meg alt jeg har lyst på, for er jo bare i uke 7, og jeg har lest at man trenger egentlig ikke noe særlig mye ekstra energi såpass tidlig. Noen andre her som har skikkelig appetitt?![]()
I feel you! Jeg begynner å jobbe etter endt perm i morgen, men kvalmen og uggenheten blir bare verre at jeg ikke kan forstå hvordan jeg skal klare dette. Jeg sov selv i dag fra 12-14.30, sammen med ungen.Vurderer en delvis sykemelding snart om ikke den uggenfølelsen gir seg. Jeg er sååå trøtt hele tiden. Har fri idag, og sovna for en liten dupp i 11-tiden… sov til 15. Så nå føler jeg meg hvertfall uggen.

Vurderer en delvis sykemelding snart om ikke den uggenfølelsen gir seg. Jeg er sååå trøtt hele tiden. Har fri idag, og sovna for en liten dupp i 11-tiden… sov til 15. Så nå føler jeg meg hvertfall uggen.
I feel you! Jeg begynner å jobbe etter endt perm i morgen, men kvalmen og uggenheten blir bare verre at jeg ikke kan forstå hvordan jeg skal klare dette. Jeg sov selv i dag fra 12-14.30, sammen med ungen.
Såå kvalm, men har foreløpig ikke spydd en eneste gang
Merkelige greier!De siste dagene har jeg vært skikkelig sulten. Rar kombinasjon - å føle meg fyllesyk og sulten på en gang!
Prøver å ikke gi etter og stappe i meg alt jeg har lyst på, for er jo bare i uke 7, og jeg har lest at man trenger egentlig ikke noe særlig mye ekstra energi såpass tidlig. Noen andre her som har skikkelig appetitt?![]()

har en ekstremt hektisk jobb, så er ikke vandt til å gå på toalettet mer enn et par tre ganger om dagen totalt, nå bikker jeg det bare på natta 
prøv med noe salt, ritz-kjeks feks. Vanskelig situasjon, men jeg har litt gode erfaringer med dette. Spiser noe tørre kjeks før jeg står opp, da kjøper jeg meg litt tid. Men klart, er du skikkelig dårlig hjelper nok ikke dette heller... Føler med deg!Ser det er flere som er kvalme her. Ligger i sengen og klarer ikke komme meg opp. Helvete så dritt det er å være så dårlig. Kjenner det tar veldig på humøret mitt. Kortpustet og varm i brystet sammen med drittkvalmen. Dette må bli bedre snart, for det er så ødeleggende for alt annet i livet. Orker jo ikke noen ting. Prøver å få tak i legen min, må få noe for dette