Symtpomer

Har begynt å få skikkelig halsbrann og sure oppstøt :yuck: fortsatt litt kvalm på morgenen å trøtt. Brystene har nesten normalisert seg bortsett fra en pupp som fortsatt er øm :laughing002

Så godt å høre at vi er flere i samme båt, selv om det er ganske ubehagelig❤️ Jeg var en frysepinne fra før også, men det her har tatt helt av! :dead: Når jeg endelig syns det er ok innetemp. hjemme her så går de to andre i t-skjorte og holder på å renne bort!:hilarious:

Enten så begynner jeg å bli syk, eller så har symptomene mine tatt helt av. Bare ligger på sofaen og mannen må gjøre alt med ungen.

Edit: Never mind. Var bare forstoppet.... fikk gått på do og føler meg helt fin igjen :p

Last edited:
Haha okei, bra. Litt slim også? Unnskyld, jeg er bare så nervøs av alt hahah

Ja, jeg har det også. Helt normalt. Viktig å skifte truse ofte, hvis det blir ganske vått der, for å unngå uvi :p Men ikke vaske seg for mye der nede:happy:

Så treig fordøyelse nå! Fortsatt vonde bryst, og begynt å bli ordentlig tungpustet :hilarious: sjarmerende greier

Jeg fryser ihjel :confused:
Bortsett fra det har jeg sykt ømme pupper, er kvalm og trøtt også spiser jeg lite men veldig ofte :p

Altså den trøttheten tar nye høyder. Fint det er påskeferie akkurat nå. Sov 10 timer i natt, var helt kake kl. 18, måtte ha en timesdupp, og nå kl. 20 er jeg helt kaputt igjen…
Fint å vite at kroppen lager en baby altså, men gleder meg til akkurat denne perioden er over:angelic:

Altså den trøttheten tar nye høyder. Fint det er påskeferie akkurat nå. Sov 10 timer i natt, var helt kake kl. 18, måtte ha en timesdupp, og nå kl. 20 er jeg helt kaputt igjen…
Fint å vite at kroppen lager en baby altså, men gleder meg til akkurat denne perioden er over:angelic:
11 timer søvn her i natt, pluss 1.5 på ettermiddagen. Overtid for meg nå, stuptrøtt

Symptomene mine er virkelig på tur nedover, i samme fart som min bekymring går oppover. Såvidt øm i puppene, ikke noe kvalm lenger, ikke sååå trøtt lenger..

Er bare 8+4. Det er vel normalt. Skal på første kontroll den 20., og tenkte å bestille tul til uka etter igjen.

Veldig trøtt fortsatt her. Og tett i nesa, men vet ikke om det er forkjølelse eller gravidsymptom. Noen andre som er veldig tette i nesa?

Det er veldig deilig å ha påskeferie denne uken, for nå føler jeg at jeg er på maks på trøtthet. :)

Veldig trøtt fortsatt her. Og tett i nesa, men vet ikke om det er forkjølelse eller gravidsymptom. Noen andre som er veldig tette i nesa?

Det er veldig deilig å ha påskeferie denne uken, for nå føler jeg at jeg er på maks på trøtthet. :)

Jeg er tett i nesa innimellom. Men usikker på om det er gravidsymptom, pollenallergi eller ettervirkning av korona på meg :p Jeg har aldri vært så tett i nesa og bihulene før som da jeg hadde korona.. Har jo hørt at hovne slimhinner og tett nese er et gravidsymptom da, så kan hende det bare er det for deg :happy:

Symptomene mine begynner å roe seg nå. Ikke så kvalm eller trøtt som jeg var :happy: Er i uke 11 nå

10+2…. Fortsatt insane trøtt og kvalm. Kaster opp tidvis, men kan gå 2-3 dager i mellom.
Føler meg konstant sulten og mett om hverandre og hater begge følelser :(:meh:
Samtidig har jeg forstoppelse til tid og annen, rastløse ben om kvelden og er hormonell til 1000!

Var overhode ikke slik med gutta i magen. Kunn trøtthet!

Krysser fingra for at dette går over snart..

Vært mye tett, har pollenallergien på toppen.. kjøpte physiomer normal jet, sånn stor flaske saltvannsspray, på apoteket, som jeg bruker morgen og kveld, har hjulpet mye!

Jeg er 9+2 i dag og jeg lurer på om det er sånn at dere som er like langt eller lenger fortsatt kjenner på streknings smerter? Typ mensen lignende murringer. Jeg hadde kjempe masse av dette helt i starten men det har avtatt mer og mer og nå kjenner jeg det så og si aldri. Var på TUL når jeg var 6+1 og så et fint bankende hjerte og alt så kjempe bra ut sa gyn. Jeg kjenner på andre symptomer som ekstremt ømme pupper, kvalme og halsbrann som kommer og går, føler meg nesten litt fyllesyk + at jeg er mye mer tørst og må tisse ofte..

Back
Topp