Symtpomer

Ja på begge sider av familien
Har du magefølese på at det er flere ?[/QUOTE]

Nei har heldigvis ikke noe magefølelse på det. Svangerskapet kom jo som et sjokk i seg selv så om det viser seg at det er to der inne så blir ikke sjokket noe mindre akkurat. Det er mer enn nok med en til her. Etter fødsel skal jeg også ta sterilisering da jeg ikke stoler på prevansjon lengre.

Litt kvalme her også, men ikke veldig ille heldigvis. Nok kvalme og trøtthet til at det kjennes ut som jeg har vært på fylla :p Litt dårlig matlyst.

I dag ble det gravidbukse, jeg orket ikke mer! Og det var helt nydelig:smiley-angelic003 Ellers er kvalmen og trøttheten fæl, spesielt de siste helgene og fridagene. Veldig kjedelig, ligger rett ut nesten hele tiden :shifty: Fler?

I dag ble det gravidbukse, jeg orket ikke mer! Og det var helt nydelig:smiley-angelic003 Ellers er kvalmen og trøttheten fæl, spesielt de siste helgene og fridagene. Veldig kjedelig, ligger rett ut nesten hele tiden :shifty: Fler?

Jeg rakk ikke flytte skikkelig ut av gravidbuksene før jeg nå trenger de igjen:hilarious: Beste buksene:D

Helgen er jo en vits. Har ikke fått nok hvile eller ladet opp noe til neste uke. Uggenhet og trøtthet. Gruer meg skikkelig til ny uke på jobb.

Kjøpt inn ammebh igjen her, og bukser som kommer i posten. Skikkelig ubehagelig med vanlige klær:hungover:

Hadde en ganske grei dag i går, men ellers har jeg dagene før, og i dag, vært ganske uggen. Jeg kaster heldigvis ikke opp (enda i hvert fall), men blir ordentlig uvel og må legge meg nedpå. Aller verst er det egentlig om jeg har prøvd å trene. Tester ut å spise et knekkebrød med en gang jeg våkner, virker som det hjelper litt. Og hurra for bukser med stretch :)

Begynt å få kvalme , så slapp ikke helt unna likevel :oops:
Øm i korsryggen og trøtt.

Jeg er mye kvalm, likevel frister appelsin innimellom og det funker å spise heldigvis. Ellers er jeg kvalm både før og etter mat. Ok når jeg står opp, så kommer det sigende.
Frister med sitrus, men litt redd syren skal bidra til mer kvalme. Får prøve :)

For meg er helgene, kanskje spesielt søndag en fryd i forhold til resten av uken. Sliter mye med kvalme, spesielt på kvelden. Sikkert i sammenheng med at jeg er trøtt og sliten, så da hjelper det nok med helg og flere timer med søvn :love2 Har en ganske aktiv jobb uten mye rom for å slappe av. Utrolig deilig å føle seg litt normal noen timer. :smiley-ashamed004

For meg er helgene, kanskje spesielt søndag en fryd i forhold til resten av uken. Sliter mye med kvalme, spesielt på kvelden. Sikkert i sammenheng med at jeg er trøtt og sliten, så da hjelper det nok med helg og flere timer med søvn :love2 Har en ganske aktiv jobb uten mye rom for å slappe av. Utrolig deilig å føle seg litt normal noen timer. :smiley-ashamed004

Så bra at det hjelper for deg når helgen kommer❤️
Jeg tar meg nok skikkelig sammen for å jobbe på gjennom uka tross kvalme og trøtthet, kan være at det er derfor jeg er så utslått når jeg først har fri:confused: håper det kommer seg snart!!

Back
Topp