Symtpomer

Jeg eeeer så trøtt! De to siste kveldene har jeg følt meg rutete i øynene kl 20 :wacky: Vanligvis finnes jeg ikke kveldstrøtt.
Og så er jeg så sulten hele tiden!

Føler endelig at symptomene begynner å avta litt, men bank i bordet. Er fortsatt veldig trøtt hele tiden og i natt var jeg oppe for å tisse FIRE ganger :meh: Ikke noe sjakktrekk å drikke te rett før man legger seg med andre ord

Sinnsykt trøtt, litt kvalm, oppe å tisser på natten. Begynner også å få litt mage, noe jeg synes er litt for tidlig. 8+1 i dag.

TE="Friluftslivmamma_3, post: 27302095, member: 12094"]Sinnsykt trøtt, litt kvalm, oppe å tisser på natten. Begynner også å få litt mage, noe jeg synes er litt for tidlig. 8+1 i dag.[/QUOTE]
Ikke bare litt oppblåst da ? Eller tvillinger ?

Har en utrolig irriterende hodepine som har satt seg i siden i går kveld... Hadde det sist svangerskap og men da kom det mye seinere... Og da var det litt mer innafor å ta paracet (selvom det ikke hjelper noe særlig). Måtte kaste inn håndkle og være hjemme fra jobb i dag. Håper det ikke vedvarer for det eneste jeg får til er å ligge på sofaen når det er sånn.

I dag er jeg konstant kvalm, selv når jeg får spist. Og går med en rar bekymring over meg hele tiden. Mannen drar bort i dag frem til lørdag, og tror jeg er bekymret for å være så dårlig at jeg sliter med å ta vare på 1-åringen.

I tillegg er jeg sååå trøtt, selv om jeg sov nærmere 10 timer i natt. Dette er så bulls#%*

Jeg har fått så oppblåst mage! I går hadde jeg på meg en kjole som sitter ganske tett på kroppen. Da gikk jeg og holdt inne magen store deler av arbeidsdagen :laughing002

I dag har jeg jeans. Ingen problemer når jeg står og går, men jeg sliter med å sitte. Måtte kneppe opp buksa da jeg skulle sitte alene på kontoret :laughing025

De siste dagene har vært tøffe kvalmemessig. Er stort sett kvalm hele tiden, har foreløpig ikke kastet opp, men vært nære på. Prøver å gjøre litt småting som klesvask etc, går tålelig greit så lenge det er lite av gangen. Prøver etter råd fra jordmor å hvile mye, spise lite av gangen, men hyppig. Hjelper litt, men jeg frykter dette bare blir verre. Trøster meg med at kvalmen er positivt forbundet med lavere abortrisiko, og at vi virkelig ønsker dette barnet. Bare litt tøft å stå i når jeg så gjerne vil være litt virksom.

Uggenheten og tendenser til kvalme har virkelig kommet de siste to dagene... Vi skulle egentlig kjøpe kylling og nudler til middag i kveld, men jeg har ikke lyst på noe! Kanskje bare ostesmørbrød. Sliter skikkelig med å få i meg nok mat, og ikke minst bra mat...

Kvalmebølger, trøtt, opp for å tisse om natta, store og vonde bryst, både oppblåst men synes også det er tidlig mage her -problemer med å kneppe igjen bukser så det har jeg sluttet med -går med kjoler eller bukser med knyting i livet og har store skjorter over. Minner jo veldig om da jeg var gravid med tvillingene, så ser jo for meg at det er tre der inne nå :eek: :hilarious: Den ultralyd-timen i morgen kan ikke komme fort nok!! :dummy::dummy1::dummy:

OPPBLÅST!! Herregud, ser jo ut som om jeg er 6 mnd gravid….:p Kvalmen har heldigvis dempet seg de siste dagene, men den er der fremdeles. Er blitt en fråtser. Vil ha alt og i mengder. Blir nok en del ekstra kilo denne gang:hilarious:

Flere som får lettere merker på huden? Får kloremerker både her og der av å klø meg :smiley-ashamed004 Kanskje jeg må file neglene :happy090

TE="Friluftslivmamma_3, post: 27302095, member: 12094"]Sinnsykt trøtt, litt kvalm, oppe å tisser på natten. Begynner også å få litt mage, noe jeg synes er litt for tidlig. 8+1 i dag.
Ikke bare litt oppblåst da ? Eller tvillinger ?[/QUOTE]

Håper for all del ikke det, men vi har mange tvillinger i familien :nailbiting:

(Angående tvillinger; en mann påvirker ikke om det blir tvillinger, men kan gi genetiske egenskaper videre til sine døtre om å «slippe» flere egg i syklusen = toeggede kan være arvelig på denne måten. Eneggede er helt tilfeldig, over hele kloden :))

Last edited:
OPPBLÅST!! Herregud, ser jo ut som om jeg er 6 mnd gravid….:p Kvalmen har heldigvis dempet seg de siste dagene, men den er der fremdeles. Er blitt en fråtser. Vil ha alt og i mengder. Blir nok en del ekstra kilo denne gang:hilarious:
Akkurat det samme her- skikkelig oppblåst og ser gravid ut allerede synes jeg

Vi er midt i flytting og badevekten er ryddet bort. Spent på å si hva den viser når den finnes frem igjen

Akkurat det samme her- skikkelig oppblåst og ser gravid ut allerede synes jeg

Vi er midt i flytting og badevekten er ryddet bort. Spent på å si hva den viser når den finnes frem igjen

Jeg eier ikke vekt. Har aldri fulgt noe særlig med på vekten. Men altså nå tror jeg at jeg hadde fått sjokk. Satser på det er mest oppblåsthet :joyful:

Back
Topp