Rosinbolle
Andre møte med forumet
Ojda.. på begge sider av familien ?
Ja på begge sider av familien[/QUOTE]
Har du magefølese på at det er flere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojda.. på begge sider av familien ?
Har du magefølese på at det er flere ?[/QUOTE]Ja på begge sider av familien
Samme her, utrolig trøtt! Idag var jeg ekstra trøtt da jeg stod opp til vanlig tid. Så kom jeg på at vi hadde stilt klokka i nattJeg eeeer så trøtt![]()

I dag ble det gravidbukse, jeg orket ikke mer! Og det var helt nydeligEllers er kvalmen og trøttheten fæl, spesielt de siste helgene og fridagene. Veldig kjedelig, ligger rett ut nesten hele tiden
Fler?
Beste bukseneI dag ble det gravidbukse, jeg orket ikke mer! Og det var helt nydeligEllers er kvalmen og trøttheten fæl, spesielt de siste helgene og fridagene. Veldig kjedelig, ligger rett ut nesten hele tiden
Fler?
I dag ble det gravidbukse, jeg orket ikke mer! Og det var helt nydeligEllers er kvalmen og trøttheten fæl, spesielt de siste helgene og fridagene. Veldig kjedelig, ligger rett ut nesten hele tiden
Fler?

Hadde en ganske grei dag i går, men ellers har jeg dagene før, og i dag, vært ganske uggen. Jeg kaster heldigvis ikke opp (enda i hvert fall), men blir ordentlig uvel og må legge meg nedpå. Aller verst er det egentlig om jeg har prøvd å trene. Tester ut å spise et knekkebrød med en gang jeg våkner, virker som det hjelper litt. Og hurra for bukser med stretchI dag ble det gravidbukse, jeg orket ikke mer! Og det var helt nydeligEllers er kvalmen og trøttheten fæl, spesielt de siste helgene og fridagene. Veldig kjedelig, ligger rett ut nesten hele tiden
Fler?
Dere som er kvalme, hvordan reagerer dere på sitrus nå? Appelsin feks.
Apelsiner og apelsinjus hjelper faktisk meg når jeg er kvalm og ikke har lyst på noeDere som er kvalme, hvordan reagerer dere på sitrus nå? Appelsin feks.
Frister med sitrus, men litt redd syren skal bidra til mer kvalme. Får prøveJeg er mye kvalm, likevel frister appelsin innimellom og det funker å spise heldigvis. Ellers er jeg kvalm både før og etter mat. Ok når jeg står opp, så kommer det sigende.
Da skal jeg prøve det utApelsiner og apelsinjus hjelper faktisk meg når jeg er kvalm og ikke har lyst på noe![]()
Har en ganske aktiv jobb uten mye rom for å slappe av. Utrolig deilig å føle seg litt normal noen timer. 
For meg er helgene, kanskje spesielt søndag en fryd i forhold til resten av uken. Sliter mye med kvalme, spesielt på kvelden. Sikkert i sammenheng med at jeg er trøtt og sliten, så da hjelper det nok med helg og flere timer med søvnHar en ganske aktiv jobb uten mye rom for å slappe av. Utrolig deilig å føle seg litt normal noen timer.
![]()
Dere som er kvalme, hvordan reagerer dere på sitrus nå? Appelsin feks.