Symtpomer

Fått enorme pupper fra å bruke b cup:woot: må handle amme bh. Buksene passer ikke, kun stretch, oppblåst :p

Her kom kvalmen litt brått og brutalt. Hadde hg med sønnen min, så jeg vet hva jeg evt går til :hungover:

Har sånne «menssmerter» av og på, og i ettermiddag og ikveld har det blitt mer. Det kan jo være livmora som utvider seg som alle sier, men blir så redd. :( det er ikke utrolig vondt, men jeg kjenner det og det uroer meg sånn

Har sånne «menssmerter» av og på, og i ettermiddag og ikveld har det blitt mer. Det kan jo være livmora som utvider seg som alle sier, men blir så redd. :( det er ikke utrolig vondt, men jeg kjenner det og det uroer meg sånn

Har hatt mye av det selv. Nå de siste dagene har det avtatt litt. Men forstår godt at du blir litt bekymret. Men det er helt sikkert kun naturlige symptomer du opplever:Heartred

Jeg er. så. sur :bag: Hormonene er i sving for å si det sånn. Stakkars mannen min:confused:

Jeg har enten forstoppelse eller diare, utrolig ubehagelig. Drømmer helt vilt, hver eneste natt. Sovner på sofaen hver kveld. Var for første gang litt kvalm i går. Murringene har avtatt og puppene er mindre ømme, men annerledes enn før. Føler jeg har lagt på meg masse, tør ikke gå på vekta å sjekke, men tror det for det meste er opplåshet.

Fått halsbrann nå. Hvordan er det mulig så tidlig? Det kom 25 uker for tidlig synes jeg.

Gud så kvalm :hungover: kan ikke huske at jeg ble så raskt kvalm med gutta og heller ikke så ille kvalm..

og de ligamentstrekkinga på både høyre og venstre sode hvis keg snur meg for raskt eller tar ett skritt for langt, tror jeg skal dø av knivstikking der og da :happy090:happy090

Jeg føler meg som om jeg har vært på grisefylla i 3 dager i strekk, og så løpt maraton....

Kvalm. Sist begynte jeg ikke før uke 6. Gruer meg til peaken.

Herregud dette er mine symptomer også, på en prikk. Helt jævlig! God bedring ❤️
Ja det er ukult! Jeg sov i over en time i stad, men føler meg nesten verre når jeg våkner. Og har kvalmen på kvelden istedetfor morgenen. Hvis denne graviditeten er lik som forrige (som den har vært til nå), så gir symptomene mine seg i slutten av neste uke :P

Masse god bedring til deg og! Det er snart over og da har vi glemt det :)

Noen som har murringer/strekk om natten og har funnet gode knep som hjelper? Selv har jeg hatt litt glede av varmeflaske på magen, men hører gjerne om andre erfaringer

Hei! Jeg er i uke 7+4 men har nesten ingen symptomer… Kan være litt småkvalm på morgen men dette går fort over. Føler meg egentlig ikke gravid. Var på tidlig UL 6+4 også så bankende hjerte og alt så bra ut. Var veldig kvalm i første svk så veldig uvant for meg. Noen andre som har det lignende?

Kvalmen har avtatt igår og idag. Ganske deilig, men så klart bekymrer jeg meg med en gang!

Hei! Jeg er i uke 7+4 men har nesten ingen symptomer… Kan være litt småkvalm på morgen men dette går fort over. Føler meg egentlig ikke gravid. Var på tidlig UL 6+4 også så bankende hjerte og alt så bra ut. Var veldig kvalm i første svk så veldig uvant for meg. Noen andre som har det lignende?
I første svangerskap stoppet ALLE symptomer over natta (kvalme, trøtthet, ømme bryster, ligamentsmerter). Jeg ble superstresset og tok en TUL. På skjermen var det en sprellende klump. Så det trenger ikke å bety noe som helst.

I første svangerskap stoppet ALLE symptomer over natta (kvalme, trøtthet, ømme bryster, ligamentsmerter). Jeg ble superstresset og tok en TUL. På skjermen var det en sprellende klump. Så det trenger ikke å bety noe som helst.

tusen takk. Krysser fingre for at alt er bra

Mye mas fra meg i dag. Var i dusjen nå og ble litt uggen samt svimmel og veldig mye mere sliten . Slitsomt å vaske håret liksom. Så håper det kan være symptomer…

Jeg har tydeligvis fått litt melk. :scratch

Back
Topp