Jeg. Er. Så. Trøtt!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har sånne «menssmerter» av og på, og i ettermiddag og ikveld har det blitt mer. Det kan jo være livmora som utvider seg som alle sier, men blir så redd.det er ikke utrolig vondt, men jeg kjenner det og det uroer meg sånn

kan ikke huske at jeg ble så raskt kvalm med gutta og heller ikke så ille kvalm..

Herregud dette er mine symptomer også, på en prikk. Helt jævlig! God bedringJeg føler meg som om jeg har vært på grisefylla i 3 dager i strekk, og så løpt maraton....
Ja det er ukult! Jeg sov i over en time i stad, men føler meg nesten verre når jeg våkner. Og har kvalmen på kvelden istedetfor morgenen. Hvis denne graviditeten er lik som forrige (som den har vært til nå), så gir symptomene mine seg i slutten av neste ukeHerregud dette er mine symptomer også, på en prikk. Helt jævlig! God bedring![]()
I første svangerskap stoppet ALLE symptomer over natta (kvalme, trøtthet, ømme bryster, ligamentsmerter). Jeg ble superstresset og tok en TUL. På skjermen var det en sprellende klump. Så det trenger ikke å bety noe som helst.Hei! Jeg er i uke 7+4 men har nesten ingen symptomer… Kan være litt småkvalm på morgen men dette går fort over. Føler meg egentlig ikke gravid. Var på tidlig UL 6+4 også så bankende hjerte og alt så bra ut. Var veldig kvalm i første svk så veldig uvant for meg. Noen andre som har det lignende?
I første svangerskap stoppet ALLE symptomer over natta (kvalme, trøtthet, ømme bryster, ligamentsmerter). Jeg ble superstresset og tok en TUL. På skjermen var det en sprellende klump. Så det trenger ikke å bety noe som helst.