Friluftslivmamma_3
Elsker forumet
Vedr denne gravidkvalmen. Jeg kjenner meg utrolig uggen innimellom, men ville ikke kalt det direkte kvalm. Har liksom ikke følt at jeg må spy. Føles mer som en kvalme "i magen" på en måte?? Som en begynnende matforgiftning, er det beste jeg kan beskrive det somNoen andre som kjenner på det samme?
Ja jeg har det akkurat likt, bare litt uggen.

føler med deg

Kvalme og ømme brystvorter, i tillegg til at jeg er så syyyykt trøtt hele tiden og har dårlig samvittighet ovenfor minien. Han skjønner jo ikke at jeg først må være borte på jobb og så må jeg sove når jeg kommer hjem fra jobb. Leker og koser så mye som jeg klarer inni mellom alt det andre og prøver å sove når han sover

, tenkte ikke mer på det)
)
og har vært hjemme syk hele uka, for har vært så uggen og dårlig. Men med forsinket mens var det en annen test som viste to streker

Har sovnet tidlig i en måned nå og vært mye trøtt, men har frem til nå våknet veldig tidlig på morgenen og vært ganske så uthvilt, men den siste uken klarer jeg så vidt å stå opp etter 10 timer søvn. Tisser ikke like mye på natten lenger heller, sovner i så fall fort igjen!