Symtpomer

Vedr denne gravidkvalmen. Jeg kjenner meg utrolig uggen innimellom, men ville ikke kalt det direkte kvalm. Har liksom ikke følt at jeg må spy. Føles mer som en kvalme "i magen" på en måte?? Som en begynnende matforgiftning, er det beste jeg kan beskrive det som :p Noen andre som kjenner på det samme?

Ja jeg har det akkurat likt, bare litt uggen.

Da syns jeg du er heldig. Er 6+6 og har vært kvalm i flere uker. Såpass at sjefen er bekymret for meg :yuck:

Ja kanskje heldig med at kvalmen ikke har kommet for fult før uke7.. Men forsatt ganske slitsomt med ekstrem svimmelhet/trøtthet av og på uggen som har vært fra starten, man blir redusert av disse hormonene som herjer i kroppen:p

Har ikke hatt så mange symptomer utenom at jeg har vært ekstremt trøtt, hatt lett hodepine og litt murringer i mage og rygg. I dag fikk jeg plutselig veldig vondt i brystvortene :p Er 4+6

Samme her, var sikker på at jeg skulle slippe unnav. Er 7+1 nå. Helt grusomt med kvalme blanding med svimmelhet :hungover::schocked028 føler med deg :love017

ææh, men godt å se vi er flere :schocked028 håper det gir seg kjapt. Klarer å hanskes med alle andre symptomer helt fint. Men å gå rundt kvalm og svimmel er slitsomt ja. Føler virkelig med de som har opplevd kvalme fra tidlig av :(:Heartred

Off, den dagen etter jeg skulle ha mensen fikk jeg helt sykt mye menssmerter, og de har kommer og gått de siste dagene. Det er ikke like intenst og lenge om gangen, kommer i bølger. Er det normalt?

Har også ømme pupper, litt vekslende hodepine, trøtt og idag på jobb kom første runde med kvalme og oppkast. Forrige svangerskap hadde jeg null kvalme, så blir «spennende» å prøve denne varianten også hahah

Hyggelig å våkne av at jeg er kvalm. Halv tre på natten..

Off, den dagen etter jeg skulle ha mensen fikk jeg helt sykt mye menssmerter, og de har kommer og gått de siste dagene. Det er ikke like intenst og lenge om gangen, kommer i bølger. Er det normalt?

Har også ømme pupper, litt vekslende hodepine, trøtt og idag på jobb kom første runde med kvalme og oppkast. Forrige svangerskap hadde jeg null kvalme, så blir «spennende» å prøve denne varianten også hahah

Jeg hadde også skikkelige menssmerter. Kjennes helt ut som om mensen skulle komme!

Huff kvalme er noe dritt! Håper du ikke fortsetter med oppkast

I det jeg bikket 6+0 kom plutselig symptomene som jeg hadde savnet og som jeg ikke savner fuuuullt så mye nå:bag: Kvalme og ømme brystvorter, i tillegg til at jeg er så syyyykt trøtt hele tiden og har dårlig samvittighet ovenfor minien. Han skjønner jo ikke at jeg først må være borte på jobb og så må jeg sove når jeg kommer hjem fra jobb. Leker og koser så mye som jeg klarer inni mellom alt det andre og prøver å sove når han sover:Heartpink

Har morgenkvalme, sultenkvalme, «for mett»kvalme og kveldskvalme:wacky:

Sykt ømme pupper startet forrige uke. (Ganske standard da mannen er hardhendt med de:laughing002, tenkte ikke mer på det)

så kvalm uten å ha spist, og kvalm etter å ha spist. (Tenkte heller ikke over, da jeg er slankeoperert og ganske normalt det også :happy090)

kom hjem fra tur til kattene og de begge var helt frelst på meg, gamle katten fulgte meg over alt, yngste ligger klin inntil meg hele tiden.

så den berømte ligamentstrekkinga.. DA begynte jeg å skjønne tegninga.

Ekstrem hodepine, oppblåst og forstoppet/ merkelig og vond mage, helt utstått trøtt, kvalm, liten matlyst.
Og luktet et tissebleie gjennom ullklær, bobledress og regnbukse, så luktesansen er helt vill..

Trodde jeg hadde fått korona igjen:hilarious: og har vært hjemme syk hele uka, for har vært så uggen og dårlig. Men med forsinket mens var det en annen test som viste to streker:Heartred

Huff! Føler med deg!:(

jeg har våknet 3-3.30 hver natt i 3 uker nå… får ikke sove igjen mer enn Max 1 time, så jeg står opp mellom 4 og 5 pga kvalm og må tisse. :wtf:

Helt forferdelig! Hele dagen blir jo amputert.. Er så inderlig glad det er helg. Klem!

Helt forferdelig! Hele dagen blir jo amputert.. Er så inderlig glad det er helg. Klem!
Ja jeg er glad det er helg selv med gutta :happy:
Jobber våkne nattevakter annenhver helg når de er god faren Sin, så spent på hvor lenge jeg orker det med denne formen:nailbiting::hilarious:

7+5 i dag, og klarte visst ikke engang kle av meg når jeg gikk å la meg i går (hadde allerede sovnet en del ganger på sofaen). Våknet fullt påkledd i dag gitt :greet025 Har sovnet tidlig i en måned nå og vært mye trøtt, men har frem til nå våknet veldig tidlig på morgenen og vært ganske så uthvilt, men den siste uken klarer jeg så vidt å stå opp etter 10 timer søvn. Tisser ikke like mye på natten lenger heller, sovner i så fall fort igjen!

Ja jeg er glad det er helg selv med gutta :happy:
Jobber våkne nattevakter annenhver helg når de er god faren Sin, så spent på hvor lenge jeg orker det med denne formen:nailbiting::hilarious:

Usj, forstår det kan bli utfordrende. Du får kjenne litt på det. Jeg kjenner jeg har ikke energi på dagen. Tror jeg har søvnmangel. Er helt tom for krefter når jeg kommer hjem fra jobb.

Fått mye kviser, ikke hatt siden sikkert 10 år siden :eek::D husker ikke om jeg fikk det med førstemann

Jeg er utrolig kvalm, hele døgnet, og sliter med å få i meg mat. Jordmor anbefalte å prøve akupressurarmbånd, og det funker litt. Verdt å prøve, for dere andre som sliter med kvalmen! Jeg kjøpte de som het Sea band gravid. Litt ubehagelig å ha på i lange perioder, da det kan bli litt ømt der armbåndene presser. Ellers er jeg trøtt og sliten, og har allerede måttet legge bort mine vanlige jeans :dance008

Back
Topp