Symptomtråden

Er det foresten noen som har hatt blødninger etter sex? Har skjedd hver gang her, så nå tørr jeg ikke kose med gubben lengre. Det har kommet bare litt på pairet etterpå, men blir jo likevel beskymret :(
Jeg tror det er normalt å kunne blø litt. For man får lettere småsår/rifter når man er gravid. Noe i duren med tynnere slimhinner?
 
Jeg har blitt utrolig trøtt og sur i starten på svangerskapene mine. Det var det som gikk meg til å ta en test denne gangen og. Så får jeg se om det dukker opp flere symptomer etterhvert
 
Er ikke alle som får symptomer så tidlig og ikke alle får i det hele tatt. Krysser fingrene at alt er bra likevel.

Tok den digitale jeg hadde liggende og den viste 2-3 uker.. så da har den steget fra 1-2 uker heldigvis som var det den viste forrige uke ;)
 
Trøtt og sliten hele tida; utrolig varm i kroppen, svetta ut flere gensere hver dag de første par ukene og svetten lukta høgg; løping på do; vonde brystvorter fra 4+0, vonde, harde kulepupper fire dager senere; også en lekker en som jeg kun har funnet andre som har når jeg googla på engelsk - sykt mye ørevoks...:wacky: Og nå, 6+2, har jeg de siste dagene følt meg uggen. Trodde kanskje jeg slapp unna kvalme siden mamma ikke kjente noe på det!:smiley-angelic006
 
Ingen. Og det uroer meg. Kun gått bra de gangene jeg har vært uggen. Bare 5+5 men mener jeg har hatt mer symptomer de andre gangene
 
Trøtt.
Oftere på do, særlig på natten.
Brystene har vokst litt.
Er 4+2 i dag.
 
Omtrent ingenting her.
Føler meg trøtt på kvelden, men vi har en ettåring også, så det er jo ikke så rart.

Husker ikke helt når de ulike symptomene kom forrige gang, men det var rundt 5+ et par dager
 
Jeg har fortsatt mensen?smerter, tror hele tiden det kommer til å gå gæli denne gangen og, men enn så lenge er jeg fortsatt gravid forhåpentligvis [emoji56]
Tror jeg har halsbrann? Vet ikke hvordan det egt skal føles ut men.
Også har jeg vært sikkelig uggen idag. Kvalm å rar, noe jeg er veldig glad for, for sist gang kjente jeg ikke så mye å da gikk det ikke hele veien
 
Nå har neseblodet startet:wtf: hadde det i forrige svangerskap også. Verdens mest tullete symptom:hilarious::hilarious:
 
Her å. Blør neseblod og bløe fra tannkjøtte. Hsr gjorte siden rett før eg testet posetiv

Jaaa, blør hver gang jeg pusser tenna og! Ikke rart man går og er småkvalm når man får blod i munnen konstant :p
 
Her å. Blør neseblod og bløe fra tannkjøtte. Hsr gjorte siden rett før eg testet posetiv
Jeg óg! Hver gang jeg pusser tennene! Merkelig altså:hilarious: alle syns det var så rart at jeg hadde disse symptomene når jeg var gravid, men vi er visst flere skjønner jeg:hilarious:
 
I dag hadde jeg en rar opplevelse. Jeg ble så dårlig på jobb, kvalm, kald så super varm, føltes ut som jeg hadde feber.. Hodepine, var sikker på det var influensa på vei. La meg på sofa etter jobb, fikk middag servert av samboer. Og etter jeg hadde spist var jeg helt fin form.. Andre som har opplevd å bli så syk mellom måltidene ?
 
Jeg óg! Hver gang jeg pusser tennene! Merkelig altså:hilarious: alle syns det var så rart at jeg hadde disse symptomene når jeg var gravid, men vi er visst flere skjønner jeg:hilarious:

Du er ikkje aleine nei :hilarious:

I dag hadde jeg en rar opplevelse. Jeg ble så dårlig på jobb, kvalm, kald så super varm, føltes ut som jeg hadde feber.. Hodepine, var sikker på det var influensa på vei. La meg på sofa etter jobb, fikk middag servert av samboer. Og etter jeg hadde spist var jeg helt fin form.. Andre som har opplevd å bli så syk mellom måltidene ?

Eg kan blir ganske dårlig vist det går for lengre mellom måltidene. Spesielt vist eg gjør litt mye å
 
Blødning fra tannkjøttet når jeg pusser tenner
 
Flere som er svimmel? Da jeg skulle reise meg fra senga i morgest gikk det helt rundt for meg. Først nå det har begynt å sluppet taket
 
Flere som er svimmel? Da jeg skulle reise meg fra senga i morgest gikk det helt rundt for meg. Først nå det har begynt å sluppet taket

Ja slitter mye med svimling. Spesielt vist eg reiser meg for fort
 
Back
Topp