Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mannen spiste siste stykket av pizzaen som jeg hadde spart i går, da holdt jeg på å begynne å grine, så hormonene er der ja 
Blitt frokostperson jeg også de siste dagene. Helt nødvendig med rundstykke med smør og gulost for at kvalmen skal døyves littHangoverfølelse/kvalme både i går og i dag, blir heldigvis bedre utover dagen (har begynt å spise frokost, noe jeg ikke har pleid før, det hjelper). Vondt i korsryggen og kjenner på litt stikninger i nedre del av magen. Blir spennede når jobb begynner igjen på tirsdag..mannen spiste siste stykket av pizzaen som jeg hadde spart i går, da holdt jeg på å begynne å grine, så hormonene er der ja
![]()

Spiser akkurat det samme som deg!Blitt frokostperson jeg også de siste dagene. Helt nødvendig med rundstykke med smør og gulost for at kvalmen skal døyves litt![]()

Beste sort mot kvalme!!Spiser akkurat det samme som deg!![]()
Helt vilt ja! Føles ut som det er gjennom hele natten ogsåFlere enn meg som drømmer helt sykt om dagen?

enter jeg 6+4 eller 7+0.. kan jo hende jeg bare er heldig. Men har skikkelig noia!! Tidlig ul om 5 dager og er livredd for at de ikke finner noe...Vet ikke om det er noe som kan trygge deg annet en ul nå, men vet det er like vanlig å ha lite/ingen symptomer som å ha flere av demDette er så skummelt! Føler jeg har så lite symptomerenter jeg 6+4 eller 7+0.. kan jo hende jeg bare er heldig. Men har skikkelig noia!! Tidlig ul om 5 dager og er livredd for at de ikke finner noe...

Haha jeg også spiser gulost og brød om dagenSpiser akkurat det samme som deg!![]()
Jeg var på lammestek i påska. Sleit no veldig pga lukt og smak. Gjorde det sist graviditet og.Knekkebrød på brunost mot kvalmen her. Vi skulle ha pinnekjøtt til middag igår, det stinka i hele hytta. Måtte spy, så gå ut å herje med hunden og sjokk lufte hytta hahah
Kan tilføye mer kvalme, enda mer trøtt, masse rare drømmer, murring i bekker å helt sykt ømme brysterHer tisses d ofte
Var helt utrolig kvalm i går morrest i ca 1-2 timer så gikk d over
Så er jeg mer trøtt en vanlig å sover litt mer..
ellers er symptomene å hormonene på topp! Kort lunte å stakkars folk i trafikken dem får fingern å jeg sitter i bilen å hisser meg ordentlig opp å stakkars kjæreste som sitter på sitter snart under vinduskarmen på bilen for å ikke være med i bilen
men puppene er tunge å kroppen tar seg fort en siesta 

Hva er oddsen for at jeg AKKURAT satt å googlet det! Så tenkte jeg at kanskje jeg kunne spørre herNoen som har erfaring med beige/lys brun utflod som ikke betyr noe?
Mao vet ikke, kan ikke huske hvordan det var før. Her er den plutselig mer beige/gulaktig.. leste at det kunne være tegn på infeksjon, men om det ikke luktet ille eller man hadde annet ubehag var det nok bare grunnet hormonelle forandringerSå tilfeldig!! Søkene mine tilsier at det oftest er ufarlig med mindre det kommer sammen med dårligere form, blødninger og smerter i underlivet. Jeg har ingen av dem. Har hatt mye utflod de siste ukene, så antar at jeg ser ganske kjapt om det fortsetterHva er oddsen for at jeg AKKURAT satt å googlet det! Så tenkte jeg at kanskje jeg kunne spørre herMao vet ikke, kan ikke huske hvordan det var før. Her er den plutselig mer beige/gulaktig.. leste at det kunne være tegn på infeksjon, men om det ikke luktet ille eller man hadde annet ubehag var det nok bare grunnet hormonelle forandringer

Økt mengde utfold er iallfall helt vanlig sto det. Beige/brunt kan jo bety litt blodtilblandet, men så er det jo vanlig at slimhinnene også bli ekstra skjøre under graviditet, så om du ikke har andre symptomer ville jeg prøvd å senke skuldreneSå tilfeldig!! Søkene mine tilsier at det oftest er ufarlig med mindre det kommer sammen med dårligere form, blødninger og smerter i underlivet. Jeg har ingen av dem. Har hatt mye utflod de siste ukene, så antar at jeg ser ganske kjapt om det fortsetter![]()

Ikke så mye erfaring, men har undersøkt en del mtp kaffe og koffein. Jeg pleier å drikke en dobbelshot med espresso (i iskaffe) om dagen, dette skal utgjøre ca 120-150 mg koffein. Maksimalt anbefalt koffeininntak daglig er 200 mg, men da er det faktisk mer "føre var", en skal visst innta ganske mye koffein før det faktisk har noe å si (lav fødselsvekt mv).Jeg er utrolig slapp å trøtt om dagene men bare ett spm til dere som har litt mer erfaring enn meg...
Jeg er kaffe avhengig å utrolig glad i lakris men har helt siden 1 dpo holdt meg unna begge disse tingene men nååååå sliter jeg. Har sprekt noen ganger å tatt en kopp kaffe men ikke snakk om mye. Lakris har jeg ikke tørt å spise men har sååååå lyst påellers er symptomene å hormonene på topp! Kort lunte å stakkars folk i trafikken dem får fingern å jeg sitter i bilen å hisser meg ordentlig opp å stakkars kjæreste som sitter på sitter snart under vinduskarmen på bilen for å ikke være med i bilen
Edit: oppblåst etter vært måltid å MÅ ha frokost![]()

Jeg er også både kaffekjærring og avhengig av lakrisJeg er utrolig slapp å trøtt om dagene men bare ett spm til dere som har litt mer erfaring enn meg...
Jeg er kaffe avhengig å utrolig glad i lakris men har helt siden 1 dpo holdt meg unna begge disse tingene men nååååå sliter jeg. Har sprekt noen ganger å tatt en kopp kaffe men ikke snakk om mye. Lakris har jeg ikke tørt å spise men har sååååå lyst påellers er symptomene å hormonene på topp! Kort lunte å stakkars folk i trafikken dem får fingern å jeg sitter i bilen å hisser meg ordentlig opp å stakkars kjæreste som sitter på sitter snart under vinduskarmen på bilen for å ikke være med i bilen
Edit: oppblåst etter vært måltid å MÅ ha frokost![]()