Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg godt det er flere, for føler meg litt rarFlere enn meg som går og kjenner på brystvortene sine hele tiden?
Jeg har ikke så mange symptomer så må liksom sjekke hele tiden at de fortsatt er ømme
Kjente et hint av kvalme når jeg våknet jeg og, men nå ligg det bare å ulmer - som om jeg har en rap liggende på ventFørste morgen med kvalme her. Sitter ved frokostbordet og kjenner det presser på. Plutselig ble det litt for mange lukter på en gang og jeg vil bare gå å legge meg igjen![]()
Skjønner deg 100%. Man føler seg bare helt fullstendig ubrukeligEr så kvalm, sliten og usigelig trøtt. Ikke overskudd til noe av det jeg har lyst til. Alt er tungt. Forstår ikke hvordan det skal gå på ta vare på og være med de to andre barna mine de neste ukene, og i tillegg jobbe![]()
Jeg opplever det ja. Litt usikker på hva det heterStikker så innmari i lysken når jeg nyserFlere som opplever det? Er det det som er ligamentsmerter?
Jeg kjenner så igjen denne følelsen og tror det er noe mange føler på. Om kvalmen fortsetter sånn så anbefaler jeg helt sjukt å dra til legen og få kvalmestillende. Det har reddet disse fridagene for meg hvertfall. Selvom det er tungt så er det mye mindre tungt. Så krysser jeg fingrene for at vi fort blir bedreEr så kvalm og har så lite energi at alt handler om å bare overleve disse dagene. Og det er ferie og bare såvidt i gang. I dag har jeg hatt øyeblikk der jeg har angret på hele prosjektet![]()
Takk. Kanskje jeg skal snakke med legen over helgen. Kaster ikke opp (er det verste jeg vet), men føler meg i konstant hangover-rus.Jeg kjenner så igjen denne følelsen og tror det er noe mange føler på. Om kvalmen fortsetter sånn så anbefaler jeg helt sjukt å dra til legen og få kvalmestillende. Det har reddet disse fridagene for meg hvertfall. Selvom det er tungt så er det mye mindre tungt. Så krysser jeg fingrene for at vi fort blir bedre![]()
Helt samme her!Jeg kjenner så igjen denne følelsen og tror det er noe mange føler på. Om kvalmen fortsetter sånn så anbefaler jeg helt sjukt å dra til legen og få kvalmestillende. Det har reddet disse fridagene for meg hvertfall. Selvom det er tungt så er det mye mindre tungt. Så krysser jeg fingrene for at vi fort blir bedre![]()
Mente å svare på denneTakk. Kanskje jeg skal snakke med legen over helgen. Kaster ikke opp (er det verste jeg vet), men føler meg i konstant hangover-rus.
Jaaa, helt insane!! Og det er bare tøys og tull jeg drømmer om, våkner hver gang og bareee "hva faen skjedde nå?"Flere enn meg som drømmer helt sykt om dagen?
Det er helt utrolig fasinerende. Burde lage drømmebok med alle crazy drømmer..Jaaa, helt insane!! Og det er bare tøys og tull jeg drømmer om, våkner hver gang og bareee "hva faen skjedde nå?"![]()