Symptomtråden

Nå begynner puppene mine å bli litt mindre ømme enn de har vært .. fortsatt såre brystvorter, men resten er mindre vondt. Liker ikke det, begynner å tenke om det er noe galt. Får jo ikke gjort noe med det nå uansett, så må bare vente å se :nailbiting:

Første morgen med kvalme her. Sitter ved frokostbordet og kjenner det presser på. Plutselig ble det litt for mange lukter på en gang og jeg vil bare gå å legge meg igjen:hilarious::arghh:

Første morgen med kvalme her. Sitter ved frokostbordet og kjenner det presser på. Plutselig ble det litt for mange lukter på en gang og jeg vil bare gå å legge meg igjen:hilarious::arghh:
Kjente et hint av kvalme når jeg våknet jeg og, men nå ligg det bare å ulmer - som om jeg har en rap liggende på vent :p

Halsbrann/magebrann og hodepine i tinning/panna...

Stikker så innmari i lysken når jeg nyser :shifty: Flere som opplever det? Er det det som er ligamentsmerter?

Vet ikke om det er kvalme eller reelt sult - men føler på en intens hunger.. blir fort mett/uggen - men sykt fort sulten :hilarious:

Er så kvalm og har så lite energi at alt handler om å bare overleve disse dagene. Og det er ferie og bare såvidt i gang. I dag har jeg hatt øyeblikk der jeg har angret på hele prosjektet :sorry:
Jeg kjenner så igjen denne følelsen og tror det er noe mange føler på. Om kvalmen fortsetter sånn så anbefaler jeg helt sjukt å dra til legen og få kvalmestillende. Det har reddet disse fridagene for meg hvertfall. Selvom det er tungt så er det mye mindre tungt. Så krysser jeg fingrene for at vi fort blir bedre :Heartred

Jeg kjenner så igjen denne følelsen og tror det er noe mange føler på. Om kvalmen fortsetter sånn så anbefaler jeg helt sjukt å dra til legen og få kvalmestillende. Det har reddet disse fridagene for meg hvertfall. Selvom det er tungt så er det mye mindre tungt. Så krysser jeg fingrene for at vi fort blir bedre :Heartred
Takk. Kanskje jeg skal snakke med legen over helgen. Kaster ikke opp (er det verste jeg vet), men føler meg i konstant hangover-rus.

Helt samme her!

Virker som uggenheten jeg har gått med har roet seg, kjenner det kun hvis jeg blir skikkelig sliten:) puppene gjør VONDT fortsatt, og merker det smått i bekkenet hvis jeg har overdrevet. Men ellers har jeg lite symptomer :shy: oh, Hormonene er i full gang, ingen tvil om det nå :shy:

Back
Topp