Åh det hadde jeg sist! Hadde helt glemt detOg der kom leamusen over/under øyet, sånn som sist!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det hadde jeg sist! Hadde helt glemt detOg der kom leamusen over/under øyet, sånn som sist!
Ja det er veldig irriterendeÅh det hadde jeg sist! Hadde helt glemt detHåper ikke du blir veldig plaget, det er jo helt enormt irriterende til å være en så «liten» greie
Jeg har heller aldri opplevd kvalme. Dette er 4. gangen jeg er gravid. Har mistet to av de da, men mamma var aldri kvalm med hverken meg eller broren min, så mulig det er genetisk. Er så «heldig» å få ekstremt mye migrene i stedet daJa det er veldig irriterendeTil nå var det kun den ene gangen, får se om det dukker opp flere ganger
Stygt å si det, men jeg skulle nesten ønske at jeg fikk oppleve svangerskapskvalme snart. I mine 3 forrige graviditeter så var jeg kun kvalm mellom uke 6-8, kun én gang jeg kastet opp. Det er så mange som opplever så mye kvalme og oppkast tidlig og lenge - jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skjer med megHar 3 av samme kjønn da, kanskje derfor jeg ønsker meg et litt annerledes svangerskap
![]()
Kjente bare litt helt i starten. Nå kjenner jeg ingenting, men skulle gjerne ha gjort det. Føler det er et dårlig tegnMeldte om murring/ligamentsmerter tidligere idag. Har vart stort sett hele dagen. Andre som har opplevd at smertene har vart hele dagen/lenge? Ingen blødning eller noe. Jordmor sa for øvrig også at man kunne kjenne mer stikking og murring etter første svangerskap fordi livmoren allerede har vært utvidet før.
Snakket med legevakten. Var ikke så mye å gjøre dersom jeg ikkje blødde eller hadde feber. Det er bare ekstremt vondt. Tok en ParacetKjente bare litt helt i starten. Nå kjenner jeg ingenting, men skulle gjerne ha gjort det. Føler det er et dårlig tegn![]()
Tror det er helt normalt altså, bare ubehagelig. Håper det går over for deg snart og at jeg begynner å kjenne noe hahaSnakket med legevakten. Var ikke så mye å gjøre dersom jeg ikkje blødde eller hadde feber. Det er bare ekstremt vondt. Tok en Paracet
Jeg har hatt masse murring og krampe, så tror for noen er det bare med av det enn for andre.Snakket med legevakten. Var ikke så mye å gjøre dersom jeg ikkje blødde eller hadde feber. Det er bare ekstremt vondt. Tok en Paracet
Tror kroppen går ganske raskt i gang med å øke blodtilførselen, så ikke umulig det.Har kjent på ganske tunge ben de siste dagene, litt sånn følelse av at de skal til å sovne/prikkinger i føttene/leggene.. Ubehagelig, men ikke vondt.. Leser at det kan syldes hormonendringene/økt blodtilførsel, men syns dette var litt tidlig? Var bedre i dag og da hadde jeg ganske stramme knestrømper på meg, mulig det hjalp.. Noen andre som har kjent på det samme? Aldri vært gravid før, så ikke så mye å sammenlikne det med..![]()
Anbefaler magnesium mot prikking osv. Og å sove med ullsokker hvis rastløse bein om natten.Tror kroppen går ganske raskt i gang med å øke blodtilførselen, så ikke umulig det.
Har hatt det sånn selv, bare litt lengre ut i svangerskap. Lurt med støttestrømper ja!
Helt likt for meg, kjenner at det gjør meg bekymretKjente bare litt helt i starten. Nå kjenner jeg ingenting, men skulle gjerne ha gjort det. Føler det er et dårlig tegn![]()
Er så nedtur å føle at man har gått glipp av al moroa. Hehe.6+1 nå, er ofte kvalme og svimmel. Ellers ganske emosjonell, myee hodepine. Og føler meg fyllesjuk. Har bare lyst å sove hele tiden
Ja, kjenner på den. Spent på påsken, når alt er så tidlig å man ikke vil fortelle de fleste og alt man må unngå hahahEr så nedtur å føle at man har gått glipp av al moroa. Hehe.
Ja, trodde også det var normalt. Helt til jeg stod krokrygga hele dagen uten antydning til at det skulle gi segTror det er helt normalt altså, bare ubehagelig. Håper det går over for deg snart og at jeg begynner å kjenne noe haha![]()