Symptomtråden

Da kom hodepinen, hadde litt i går å i dag for fult..
Hadde det med di to første også, å har til vanlig nesten aldri vont i hode :schocked028

Jeg har litt murringer i dag. Kjenner jeg blir bekymret.. er ganske svake, men mensensmerter-liknende.. noen med noen positive erfaringer/liknende erfaringer som har noen betryggende ord? :shy:
Det er helt normalt! Det er bare livmoren som vokser :)
Jeg er litt motsatt ved at jeg blir bekymret når jeg ikke kjenner murringer. Hadde null smerter da jeg hadde SA og ikke så mye murringer før MAen heller, så jeg ser på det som et godt tegn.

Det er helt normalt! Det er bare livmoren som vokser :)
Jeg er litt motsatt ved at jeg blir bekymret når jeg ikke kjenner murringer. Hadde null smerter da jeg hadde SA og ikke så mye murringer før MAen heller, så jeg ser på det som et godt tegn.
Tusen takk for svar! Ja, jeg husker jeg hadde en del murringer med barnet vi endte opp med å miste i dødfødsel. Var ikke så bekymret da, men etter dødfødselen så har jeg blitt litt mer stressa.. men takk for betryggende ord❤️

I helga har jeg begynt å slite med mye drømmer og mye våken om natta, i tillegg kom kvalmen og frysetoktene mine i dag sammen med at jeg da er trøtt pga lite søvn :laughing001 :banghead:

Spennende å se om det kun er i dag eller om det blir videre. Jeg er jo da i tillegg så oppblåst at det ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei:happy3

Veldig kald, ofte.. frysetokter av og til. Urolig mage. Brainfog..

Trøtt. Hadde influensa rett etter eggløsning. Føler det tar en evighet å bli frisk! Går derfor og hangler, pluss at søvnen er blitt ekstremt dårlig… begynner å kjenne på byger med litt kvalme. Usikker på om det er pga graviditeten eller mat/luktet. Kanskje en blanding

Styrken i symptomene varierer veldig. Mest murring/værking/stikking i magen, ømme bryst, en del tissing, litt dårlig søvnkvalitet, sulten hele tiden, høyere hvilepuls og andpusten ved små anstrengelse

Og der kom leamusen over/under øyet, sånn som sist!

Pr dags dato har jeg hatt litt vondt i bryster, noe murring i mage (uten blødning denne gangen :Heartred). Samt sovet vanvittig dårlig og vært veeeldig sliten. Tok test 5-6 dager før forventet mens og den var positiv, tok den da jeg følte meg veldig redusert hehe:Heartred trodde helt ærlig bare jeg var mer sliten med ei lita ei på 21mnd som løper rundt konstant. Satt inn egg, så krysser fingrene for at det går fint denne gang, og ikke ender med kjemisk slik som i januar..:Heartred

Back
Topp