Symptomtråden

Har fått helt gravidhjerne... sykt hvor fort dèt kom :dead:

Her tisses d ofte
Var helt utrolig kvalm i går morrest i ca 1-2 timer så gikk d over
Så er jeg mer trøtt en vanlig å sover litt mer..

Kjent på litt halsbrann idag, og svak kvalme av og til

Ingen symptomer! :shifty: Gjør meg usikker, men vet også at man bare må nyte tilfelle man bare er heldig

Har også få symptomer, så føler med deg.
Er muligens litt mer svimmel og økt utfold, men ellers ingenting..
Hiver meg på dere to. Ikke noe særlig symptomer jeg heller.. 4+2. Jordmor sa sist jeg var gravid at det ikke er uvanlig og faktisk ikke så vanlig at folk har så mye symptomer før om et par uker. Så prøver å trygge meg med det..

Ble plutselig ekstremt kvalm i går, så ille at jeg har vært hjemme fra jobb i dag. Usikker på om det er pga Albyl-e eller svangerskapskvalme. Har aldri vært så kvalm i mine 6 tidligere svangerskap heller.

Jeg må spørre, flere som har en del kramper? Sånn mer enn murring, for kjenner at jeg ikke er vandt med det siden jeg ikke har hatt mensen på noen år pga p-piller, og jeg blir helt ubrukelig:shy: skikkelig pingle rett og slett :)))

«Endelig» kom migrenen! Jeg har alltid hatt mye migrene i første trimester og har ventet på det denne gangen. Første gang jeg er litt glad for det faktisk, for da antar jeg at hormonene stiger! Kan selvsagt trigges av andre ting, men har ikke vært borti noe unormalt i dag, så regner med det er grunnen :D

Jeg har masse murring, mye humør, noen ting har begynt å smake rart og lunta er ekstremt kort om dagen. Spent om jeg får noen cravings denne gangen.

Det første jeg merka var vondt i korsrygg og ømme brystet. Min samboer mente at brystene mine var større og mer hovne enn normalt. Jeg er begynt å få litt kvalme. Jeg er også utroooliig trøtt for tiden. Har litt murringer i livmor og litt sånn krampe følelse men ikke noe som bekymrer meg. Jeg er nå 6 uker på vei ( 5+1) har termin ca 08.desemeber❤️

Back
Topp