Drømmedama2.0
Flørter med forumet
I går og i dag har jeg vært helt sykt sulten, i går spiste jeg en helt frossenpizza uten noe problem, og vanligvis går det ikke

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også få symptomer, så føler med deg.Ingen symptomer!Gjør meg usikker, men vet også at man bare må nyte tilfelle man bare er heldig
Hiver meg på dere to. Ikke noe særlig symptomer jeg heller.. 4+2. Jordmor sa sist jeg var gravid at det ikke er uvanlig og faktisk ikke så vanlig at folk har så mye symptomer før om et par uker. Så prøver å trygge meg med det..Har også få symptomer, så føler med deg.
Er muligens litt mer svimmel og økt utfold, men ellers ingenting..
Okei, det var godt å høre..Hiver meg på dere to. Ikke noe særlig symptomer jeg heller.. 4+2. Jordmor sa sist jeg var gravid at det ikke er uvanlig og faktisk ikke så vanlig at folk har så mye symptomer før om et par uker. Så prøver å trygge meg med det..
Da kan jeg føye til stikking i magen å at jeg er startet å reagere på lukter.. Så er jeg litt småkvalm til tider..Her tisses d ofte
Var helt utrolig kvalm i går morrest i ca 1-2 timer så gikk d over
Så er jeg mer trøtt en vanlig å sover litt mer..
Jeg har masse murringer. Hadde det med første også..Jeg må spørre, flere som har en del kramper? Sånn mer enn murring, for kjenner at jeg ikke er vandt med det siden jeg ikke har hatt mensen på noen år pga p-piller, og jeg blir helt ubrukeligskikkelig pingle rett og slett
))