Symptomtråden

Snooze

Gift med forumet
Vårspirene 2021
Skuddårsspirene 2024
Tråden for å klage, undres og spørre om "er det her normalt?"!
 
Bare vonde pupper, konstant tissetrengt og trøtt. Men tar alle symptomer med glede❤️
 
Har hatt murringer en stund allerede, og ømme pupper. Siste dagene har jeg blitt helt sinnsykt trøtt også, er det et normalt graviditetstegn?
 
Har hatt murringer en stund allerede, og ømme pupper. Siste dagene har jeg blitt helt sinnsykt trøtt også, er det et normalt graviditetstegn?
Jeg har også hatt murringer og ømme pupper i ca en uke allerede .
Sinnsykt trøtt har jeg vært siste uka også , sovet dupp med minste frøkna nesten hver dag :p . Sovnet 1845 når samboeren la minste frøkna også :hilarious:
 
Jeg har også hatt murringer og ømme pupper i ca en uke allerede .
Sinnsykt trøtt har jeg vært siste uka også , sovet dupp med minste frøkna nesten hver dag :p . Sovnet 1845 når samboeren la minste frøkna også :hilarious:
Godt å høre vi er flere :hilarious: Føler det er så tidlig å bli så trøtt, håper det ikke blir mye verre enn nå:nailbiting:
 
Har hatt murringer en stund allerede, og ømme pupper. Siste dagene har jeg blitt helt sinnsykt trøtt også, er det et normalt graviditetstegn?
Ja, helt normalt å bli VELDIG trøtt Husker jeg hadde 1 uke sommerferie alene med første barnet vårt når jeg var gravid med nummer 2. Hver dag var en kamp om å holde seg våken.
 
Merker mest til murringer, men kunne like så gjerne vært mensen hvis jeg ikke hadde visst at jeg var gravid. Dette er et av graviditetssymptomene jeg har hatt tidlig i de andre svangerskapene også.
 
Ja, helt normalt å bli VELDIG trøtt Husker jeg hadde 1 uke sommerferie alene med første barnet vårt når jeg var gravid med nummer 2. Hver dag var en kamp om å holde seg våken.
Huff! Det hørtes tøft ut ja!
 
Jeg har fått kvalmen, mye trøttere på dagtid, endringer i lukt og smak, og sluttet å amme for noen måneder siden men plutselig var de fulle av melk og lekker uten at min nå ganske store baby har vært i nærheten engang... Snodig
 
Jeg har fått kvalmen, mye trøttere på dagtid, endringer i lukt og smak, og sluttet å amme for noen måneder siden men plutselig var de fulle av melk og lekker uten at min nå ganske store baby har vært i nærheten engang... Snodig
Huh, interessant! Jeg har ikke ammet på to uker men det er likevel fortsatt litt melk i mine. Har ammet stadig mindre det siste året, mest fordi vesla gradvis har mistet interessen (akkurat som jeg håpet at det skulle skje, egentlig), men prøvde å sette en stopper fordi jeg ikke hadde blitt gravid og tenkte det kanskje kunne påvirke. Men det kan det jo ikke ha gjort, når melken fortsatt er her. Kanskje jeg ender som tandem-ammer ;)
 
  • Liker
Reactions: An9
3+6 og kvalmen er helt klart økende. Svimmelheten fra forrige svangerskap har ikke dukket opp enda, men den kom rundt 17dpo sist så jeg har vel i teorien noen dager igjen. Har hatt et tynt lite håp om å ikke bli like dårlig igjen, det passer enda dårligere å være sengeliggende når man allerede har et barn, men opplevelsen av å gå til lege og be om hjelp sist, var ikke at de hadde så mye å bidra med...
 
Huh, interessant! Jeg har ikke ammet på to uker men det er likevel fortsatt litt melk i mine. Har ammet stadig mindre det siste året, mest fordi vesla gradvis har mistet interessen (akkurat som jeg håpet at det skulle skje, egentlig), men prøvde å sette en stopper fordi jeg ikke hadde blitt gravid og tenkte det kanskje kunne påvirke. Men det kan det jo ikke ha gjort, når melken fortsatt er her. Kanskje jeg ender som tandem-ammer ;)
Hihi tandem-ammer er jo kjempefint! Jeg skulle gjerne ha ammet lenger, men mistet en tidligere pga ammingen så legen anbefalte at jeg kuttet, lille var nede på kun litt kosedrikking før sengetid uansett, men savner det... Hvis kroppen din takler begge samtidig så er jo det helt supert! xsmile9 men ja, veldig rart at de plutselig "ble aktivert" igjen av graviditeten :laughing002
 
Hihi tandem-ammer er jo kjempefint! Jeg skulle gjerne ha ammet lenger, men mistet en tidligere pga ammingen så legen anbefalte at jeg kuttet, lille var nede på kun litt kosedrikking før sengetid uansett, men savner det... Hvis kroppen din takler begge samtidig så er jo det helt supert! xsmile9 men ja, veldig rart at de plutselig "ble aktivert" igjen av graviditeten :laughing002
Det kjipe er jo at man gjerne ikke vet om kroppen takler det før etterpå... Hvis jeg ender med å miste og blir gående og lure på om ammingen bidro til det, er jo ikke det en god følelse akkurat...
 
Det kjipe er jo at man gjerne ikke vet om kroppen takler det før etterpå... Hvis jeg ender med å miste og blir gående og lure på om ammingen bidro til det, er jo ikke det en god følelse akkurat...
Nei det er ikke en god følelse... Det kan jeg skrive under på... Jeg måtte velge hva som var viktigst for meg, fortsette å amme snuppa eller prøve å bli gravid igjen. Hvis din lille er ok med ammeslutt så slipper du jo å gå å være redd for å miste pga ammingen ihvertfall :Heartred
 
Nei det er ikke en god følelse... Det kan jeg skrive under på... Jeg måtte velge hva som var viktigst for meg, fortsette å amme snuppa eller prøve å bli gravid igjen. Hvis din lille er ok med ammeslutt så slipper du jo å gå å være redd for å miste pga ammingen ihvertfall :Heartred
Ja, hun er ok med det. Skulle egentlig slutte siden jeg ikke hadde blitt gravid (for sikkerhets skyld, selv om prøvene relatert til det så ok ut, for jeg har høy alder og lav amh så kan ikke vente for lenge heller). Men synes samtidig det er litt trist at hun ikke kommer til å huske det som for meg har vært noe av det fineste vi har hatt sammen de første årene hennes. Er så takknemlig for at ammingen gikk så bra og at jeg kunne gi henne noe ingen andre kunne ❤️
 
3+3 i dag. Mye murringer og stikk i underlivet. Hadde det med datteren min også :). Så rart å bli "kastet tilbake" i tid, får nesten flashback.
 
3+3 i dag. Mye murringer og stikk i underlivet. Hadde det med datteren min også :). Så rart å bli "kastet tilbake" i tid, får nesten flashback.
Ja, det er så rart å kjenne igjen alt som var så fremmed første gang! Deilig å ikke bli like redd av alle stikk og murringer.
 
3+5
Ømme pupper, nesten gått opp en hel cup allerede :bored: murringer og stikk i magen, supertrøtt - bare sover og sover, tørst, HODEPINE (helt siden 4dpo), halsbrann, syke drømmer, tisser mye, mer utflod, pulsen har gått opp og jeg puster tungt:dance008 Skulle trodd jeg var 8 mnd på vei. Nyyyyter hvert sekund av det! Kvalmen har heldigvis ikke begynt enda.
 
4+0

Kvalme som kommer og går (fra 9dpo), begynner å kjenne på det samme intense ubehaget ved at noe trykker på magen som i forrige graviditet. Angrer på at jeg ga bort de 20 trusene i xxl som jeg kjøpte forrige gang, får kanskje bare kjøpe nye. Tips til type mottas med takk!

Migrene hver dag i det siste. Blir mer Paracet enn jeg ønsker å ta men har ikke så mye alternativ. Har prøvd å late som det ikke var pga graviditeten, men det er det nok. Startet rundt 11dpo...

Kviser i t-sonen kom 9dpo.

Lurer på om jeg begynner å kjenne halebeinet mitt igjen, håper ikke det er tilfelle :p

På den positive siden - er enda ikke svimmel, ei heller så mye trøttere enn vanlig! I dag skal jeg møte en venninne, fikse litt greier og henge i solveggen. Fikk pigmentflekker forrige graviditet så bør vel faktisk smøre meg :)
 
Back
Topp