**** Symptomtråden ****

Mistet litt symptomer, mindre kvalm, anen form enn før. Har litt små panikk da det kom litt rosa på papiret i dag. Usikker på om puppene er ømme eller om jeg bare er støl.
Akkurat nå hater jeg tanken på å måtte vente helt til 25. før legetime. Er nok hormonell da jeg føler for å grine konstant.
Stor trang for rolige dager på jobb og slappe av etterpå. Høy puls konstant.

Jeg har opplevd pittelitt friskt blod 2 ganger nå. Blir livredd hver gang, men legen sier det kan være pga. slimhinnene. Kan få en liten rift bare man presser litt hardt når man er på do, eller man gjør litt bråe bevegelser.

Man skal selvfølgelig ta det på alvor, men ikke vits å uroe seg for mye. Er ikke bra det heller [emoji17] Det er selvfølgelig lettere sagt enn gjort, men prøv å slappe av så godt det lar seg gjøre [emoji254]
 
Merker jeg trenger mat ca. hver andre time. Får da en helt enorm sultfølelse, blir helt uggen og dårlig. Spiser litt, og det går over. Må passe på der [emoji4]

Ellers er jo boobsa fremdeles ømme, veldig ømme.
 
Jeg merket først bekkenløsningen en uke før IKM og noen dager før IKM fikk jeg smerter i begge brystene som ligner starten på brystbetennelse, men som ikke var det (ammer ikke lengre). Etter positiv test har jeg vært mer uvel, luktømfintlig, ømme bryst og løs mage. Sistnevnte blir garantert forandret i andre trimester :yuck:
 
Jeg har sinnsykt mye og vonde murringer på kvelden!! Det har vært slik de 3-4 siste kveldene, håper bare det er positivt. 8+0 :)
 
Jeg er 7+5. Mistenker at jeg kan være 1-2 uker lenger på vei. Jeg er ekstremt trøtt, puppene har vært ømme fra uke 4 ca, men den siste uken har det blitt sånn at jeg ikke kan ta på de eller nærmest kle på meg/dusje før det gjør ekstremt vondt, de har også blitt noe større.
Gått opp 2kg. Uggen om morgenen, og kvalm på kvelden når jeg er sliten.
Masse ulike matlysten fra dag til dag, ingen spesiell ting jeg MÅ ha, men tenker på mat mesteparten av tida
 
Idag, 5+6, begynner kvalmen å komme snikende.. var på butikken da den første bølgen traff, og var like før jeg måtte enten løpe ut eller fiske opp sea-band jeg har liggende i veska [emoji85] har også hatt økende tretthet de siste dagene, og en del stikk og strekk i livmoren. Er egentlig veldig letta over at symptomene har begynt å merkes ganske godt nå, slapper på en måte litt mer av [emoji4] er også veldig oppblåst fra morgen til kveld, og har fortsatt litt følelsen av at tr skal komme når som helst [emoji85]
 
Veldig oppblåst og blir fort kvalm om jeg går for lenge uten mat. En god del stikking og murring nederst i magen! Kan ikke huske det var sånn forrige gang :p
 
Begynner å bli noen symptomer nå:rolleyes:

Kvalme
Ømme pupper
Humørsvingninger
Konstant sulten
Stikking/strekking i livmora
Generelt lite energi
 
Sånn ca sånn er det hos meg også. [emoji28] Gleder meg veldig til duotesten er overstått, og jeg forhåpentligvis kan slippe magen ut. [emoji87]
Akkurat det samme som jeg tenker[emoji28] når er din duo test?
Jeg skal inn i morgen, men er ikke 9+0 for tidlig?
 
Akkurat det samme som jeg tenker[emoji28] når er din duo test?
Jeg skal inn i morgen, men er ikke 9+0 for tidlig?

Min ultralyd er 19. september. Da er jeg 12+2. Men jeg har allerede tatt blodprøvene, som er del én av duotesten. På papirene jeg fikk fra sykehuset, sto det at blodprøvene måtte tas etter ni-ti fullgåtte uker. Når du kommer på ultralyd, så har de da lagt inn resultatene fra blodprøvene, og risiko for feil med fosteret blir regnet ut fra samlet resultat av ul og blodprøver. Gruer meg, men gleder meg til å få det overstått.
 
Føler jeg har en sjokolade trykket oppunder nesen, men neida.. det er den tomme koppen etter sjokomelken min (som står en god meter unna meg) som lukter så intenst! [emoji28] vil definitivt si jeg har fått bedre luktesans, selv om nesen er helt tett, for til vanlig har jeg veldig dårlig luktesans [emoji12]
 
Treg mage og ingen matlyst. Men må spise for å ikke bli kvalm.
Merker også luktesansen. Noe lukter bare sprenger i nesa! Feks lukter jeg veldig godt svette og hårspray hos andre.
 
Her har puppene vokst veldig mye, og er skikkelig ømme. Det var ikke sånn før jeg hadde en MA i mars, så håper det er et godt tegn. Blir også litt kvalm når jeg er sulten, og svimmel av å reise meg fort. Er 9+1 forresten.
 
Svære pupper! Vokst ut av bh og føler jeg ser veldig gravid ut. Kviser fra en annen verden, diaré, brekninger, ømme pupper
 
Back
Topp