Symptomtråd

Noen andre her som sliter med magevondt, utenom de vanlige symptomene? Jeg har ofte vondt i magen fordi jeg er sulten,har luft eller må på do og bæsje,da verker det skikkelig... Er nok fordi ting beveger seg inni der og ting skjer,men det er SÅ slitsomt!
Ja, er sånn det er hos meg. Hadde ikke de symptomene vært og kun hatt den murringen så hadde jeg følt meg veldig oppegående, men det kniper så i magen :wtf:

Ja, er sånn det er hos meg. Hadde ikke de symptomene vært og kun hatt den murringen så hadde jeg følt meg veldig oppegående, men det kniper så i magen :wtf:
Uff, da er det ikke bare meg da!! Vi får håpe det gir seg snart!

Noen andre her som sliter med magevondt, utenom de vanlige symptomene? Jeg har ofte vondt i magen fordi jeg er sulten,har luft eller må på do og bæsje,da verker det skikkelig... Er nok fordi ting beveger seg inni der og ting skjer,men det er SÅ slitsomt!
Jaaa, føler akkurat det samme. Helt syyykt oppblåst og jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an :facepalm: cd33 og spotting i forrige uke men negativ test i dag? ingen tegn til tr enda heller…

Jepp, og plaget med forstoppelse som gravid, så det hoper seg opp.

Jepp, og plaget med forstoppelse som gravid, så det hoper seg opp.
Alt vi skal plages med altså!! :yuck:
Jeg sliter også med treg avføring, helt forferdelig og drit vondt! Man presser jo for harde livet, også får man kun ut en liten perle :oops::smiley-bounce022:hilarious:

Sorry på forhånd for TMI. Men jeg har alltid bæsja ganske mye, som oftest flere ganger om dagen. Jeg føler meg også forstoppa nå, men endringa er at jeg kanskje bæsjer én gang i stedet for mange :p så det har ikke stoppa helt opp, heldigvis.

Er det flere som fryser? Føles som om jeg skal få feber hvert øyeblikk, men det kommer aldri. Bare kald 24/7. Google sier det er vanlig, men har aldri hørt om det før :scratch

Jeg tror jeg har ligamentsmerter i lysken eller symfysesmerter, og kun på høyre side.
Forrige gang hadde jeg mye ligamentsmerter, men lengre opp og på begge sidene, men det kan jo ha kommet tidligere enn uke 5. Husker ikke helt, og har forsøkt å glemme :happy:
I går hadde jeg også mensmurringer på kveld, men viste seg at det kanskje bare var magen som jobbet hardt. Våkna med diaré. Lurer på om det kan være bivirkning av Cyclogesten, selv om den er av de mindre vanlige på oversikten. Jeg tar uansett løs mage foran forstoppelsen jeg hadde i forrige uke ANYDAY :hilarious:
Og så blir jeg sliten av å dusje – det ble jeg også sist. Da hadde jeg et par episoder der jeg måtte legge meg ned for ikke å svime av etter dusj, har heldigvis ikke fått dét denne gangen.

Er bare 3+5, så forventer ingen symptomer enda. Har uansett hatt murringer i livmor, sover flere ganger om dagen, er hormonell (gråter av ingen ting), og craver skrella mozzarella av alle ting. Det kan selvfølgelig ha naturlige forklaringer som forkjølelse og vanlige hormonsvingninger i syklus, men jeg er tross alt gravid.

Har ringt gyn i dag og fortalt at jeg er gravid, så nå venter jeg på å bli satt opp til time i uke 7 for ultralyd. Er det noen som har erfaring med så tidlig ultralyd og vet hva jeg kan forvente?

Er bare 3+5, så forventer ingen symptomer enda. Har uansett hatt murringer i livmor, sover flere ganger om dagen, er hormonell (gråter av ingen ting), og craver skrella mozzarella av alle ting. Det kan selvfølgelig ha naturlige forklaringer som forkjølelse og vanlige hormonsvingninger i syklus, men jeg er tross alt gravid.

Har ringt gyn i dag og fortalt at jeg er gravid, så nå venter jeg på å bli satt opp til time i uke 7 for ultralyd. Er det noen som har erfaring med så tidlig ultralyd og vet hva jeg kan forvente?
Du kan se en liten «bønne/kladd» og at hjertet slår :)!

Jeg har fått ømme pupper, og jæsklig oppblåst og masse luft som bobler og syder i magen uten at noe kommer ut, tror det er bivirkninger av Cyclogest. Zzzz.

Angående forstoppelse så vil jeg anbefale å bare starte med f.eks. Movicol eller lignende raskt, og legge til nyttige ting i kostholdet. Jeg fikk så treg mage og slet veldig med det sist, og er ganske sikker på at det er skyld i den ene hemorroiden jeg fikk -.- . Vær konsekvent med kostholdet og Movicol/noe annet.
Ikke sitt og press små kuler!

Er det flere som fryser? Føles som om jeg skal få feber hvert øyeblikk, men det kommer aldri. Bare kald 24/7. Google sier det er vanlig, men har aldri hørt om det før :scratch
Jaaa :arghh: Hele tiden,fryser,er varm,også fryser jeg igjen... Jeg er frysepinn til vanlig,men har vært mye verre nå :yuck:

Jeg har fått ømme pupper, og jæsklig oppblåst og masse luft som bobler og syder i magen uten at noe kommer ut, tror det er bivirkninger av Cyclogest. Zzzz.

Angående forstoppelse så vil jeg anbefale å bare starte med f.eks. Movicol eller lignende raskt, og legge til nyttige ting i kostholdet. Jeg fikk så treg mage og slet veldig med det sist, og er ganske sikker på at det er skyld i den ene hemorroiden jeg fikk -.- . Vær konsekvent med kostholdet og Movicol/noe annet.
Ikke sitt og press små kuler!
Vi-Siblin kan også være et godt alternativ hvis man er flink å få i seg drikke. Spesielt for de med vekslende mage under graviditet.
Syns det funker godt om man bare plages med forstoppelse også.
Jeg opplever at 1 pose Movicol kan være for lite, og 2 er for mye, men det er individuelt.

Jeg fryser, og har hetetokter om en annen jeg. :dead:

Frøs så mye på tærne i natt at jeg måtte ut av sengen og ta på meg sokker! Helt merkelig egentlig, pleier ikke å slite med det på denne tiden av året. :hilarious:

Back
Topp