Symptomtråd

Heheh ja det var og en måte å gjøre det på! lurt - da slipper du den bekymringen

Han er tre år nå, og har fått styre ammingen som han selv har ønsket. Når det nesten ikke var mer amming dro jeg bort noen dager og da stoppet vi helt men han får lov å prøve når han vil. Men håper ikke det blir så ofte framover, for det er sinsykt vondt nå :facepalm:

Ånei da er det kanskje nye tider som motiverer nedtrapping her og selvom det er langt så ille som det var første 4 mdr.
Det blir lettere etterhvert igjen, var mest i starten av svangerskapet til meg. 2.trimister var bedre igjen. :happy:

Har vært så kvalm de siste 2 nettene at det har gått en del ut over søvnen. Og på dagtid er kvalmen begynt å komme i bølger. Tok på meg seabands armbåndene i ettermiddag og ikke kjent noe til kvalmen siden. Håper de holder kvalmen i sjakk frem til mandag. Da skal jeg til legen. Eneste dumme er at jeg ikke kan bruke de på jobb..

Mye mindre ømme bryster enn de tidligere graviditetene. Ammer fortsatt 1-åringen litt, men merker egentlig veldig lite. Kvalmen er verst. Bølger mellom å være umerkbar til at jeg tror jeg skal kaste opp. Heldigvis ikke noe oppkast ennå.

Når jeg ligger helt flatt på ryggen kan jeg kjenne livmora har poppa opp, kjenner at den har vokst nå bare på noen dager :angel8 :love7

Hvor mange uker er du? I svangerskapet mitt før jul fikk jeg skikkelig søt kul når jeg lå i uke 7 allerede, så spent på denne gangen! Med treåringen var jeg svææær i uke 15 :hilarious:

Last edited:
I dag er kvalmen kommet for fult. Kan ikke gjøre noe annet enn å ligge stille. :facepalm:

Hvor mange uker er du? I svangerskapet mitt før jul fikk jeg skikkelig søt kul når jeg lå i uke 7 allerede, så spent på denne gangen! Med treåringen var jeg svææær i uke 15 :hilarious:
Er i uke 6+4, er mitt andre svangerskap og jeg er ganske slank, så det er er nok derfor det er så tydelig allerede :love7
Husker ikke helt når jeg merket det på mitt første barn, men da var jeg heller ikke så obs på å sjekke det heller kanskje, visste ikke liksom :):Heartpink

I dag har jeg begynt å bli ganske oppblåst. Til og med i dag tidlig, etter at jeg hadde vært på do og alt så var jeg oppblåst. Forrige gang passa jeg ikke i buksene mine lenger rundt uke 10-11! Ble aldri super stor men jeg bruker tettsittende highwaist bukser og de blir fort ukomfortable :p

akkurat nå kjennes det ut som den ene nippelen min brenner, fy så vondt! :arghh: :smiley-ashamed004
Jeg er litt småkvalm i blant, men så lite at jeg blir usikker på om det er fordi jeg bare leter etter kvalmen:laughing002 blir kjempe irritert av absolutt alt som butter og det trenger ikke være noe noen har noe kontroll over en gang:hilarious:

Er det flere som blir kvalme etter dere har spist? Jeg blir kun kvalm ganske raskt etter et måltid - samme hva, samme når og samme hvor mye jeg har spist. Men ikke ellers. Kan være så sulten at det verker i magen uten så mye som å merke tendenser til å bli kvalm, men alltid etter måltid.

Er det flere som blir kvalme etter dere har spist? Jeg blir kun kvalm ganske raskt etter et måltid - samme hva, samme når og samme hvor mye jeg har spist. Men ikke ellers. Kan være så sulten at det verker i magen uten så mye som å merke tendenser til å bli kvalm, men alltid etter måltid.
Jaa, jeg merker kvalmen mest etter jeg har spist. Spesielt om jeg har spist mye eller om jeg har spist søtt

Jeg har spist som en hest i 2-3 dager nå … begynner å bli litt bekymret over inntaket :laughing002 det er konstant også … hvis det fortsetter sånn må jeg faktisk begrense meg, for dette er jo helt SYKT! Herregud .. har liksom ingen «bunn», ALT går rett ned .. MASSE …

Back
Topp