Symptomtråd

5+2 og har så lite symptomer at jeg vet ikke om jeg er gravid lengre. :( Er det vanlig?

Var veldig trøtt fra 13 dpo til 20 dpo som brått gikk over, men testet positivt på 21 og 22 dpo.

Vært litt uggen og løs i magen, ørlite småkvalm. Men vet ikke om det er angst eller graviditet. :grumpy:Kjenner ellers veldig lite.
Jeg hadde omtrent null symptomer med nummer 2 før etter uke 7+noe. Da smalt kvalmen inn for fullt. Før det var det kun at jeg plutselig ikke likte kaffe og at jeg hadde vonde brystvorter under amming. Hadde ikke merket det om det ikke var for ammingen. :happy:

Tydeligvis gråte dag i dag! Gikk innpå preggers appen å da jeg såg tegningen av et bankende hjerte og at det skjer denne uken så ble jeg helt ifra meg. Å begynte å grine :laughing002 jeg er egentlig ganske icequeen :laughing002

Du den bankende hjerte animasjonen tok knekken på meg også

Jeg hadde omtrent null symptomer med nummer 2 før etter uke 7+noe. Da smalt kvalmen inn for fullt. Før det var det kun at jeg plutselig ikke likte kaffe og at jeg hadde vonde brystvorter under amming. Hadde ikke merket det om det ikke var for ammingen. :happy:
Åh så godt å høre! :Heartpink

Etter hvert måltid blir jeg bare så oppblåst ut og føler jeg får skikkelig gravid mage! Er som at alt ekstra fett bare legger seg på en måte som gjør at man får gravidfasongen. Utover det er jeg mer følsom, ellers ingen symptomer!

I natt merket jeg at niplene er vonde. Jeg har en liten fyr som «koser puppu» når han sover, og i natt var det sååå vondt. :D
Var også veldig kvalm på morgen/formiddag. Nå er det bølger av kvalme.

I dag er den verste kvalmedagen så langt. Sliter med å konsentrere meg på jobb. Hjelper ikke at jeg bare sov sånn 4-5 timer i natt

Amming har også begynt å være vondt her men var såå vondt i starten og tenkte bare det var teknikken igjen - men kanskje det er graviditeten ja Tenker en del på tennnene og nattamming.. Hvor gammel er din lille og hvor mye ammer dere? Det er jo så herlig måte å få nattesøvn på!! Hun er glad og jeg er glad

Murringer av og på i dag, hater den følelsen av at mensen er på vei og går rett i nå går det galt tanker. Huffameg

veldig kvalm i dag .. spiser som en hest .. oppblåst .. puppene ble plutselig dobbelt så store i dag … obstipert … humørsvingninger .. generelt sliten og lei allerede

Altså. Hvordan holder dere dere våkne gjennom en arbeidsdag? Er det bare meg som er ekstremt trøtt?

Jeg er allerede sykemeldt. Selv om det i hovedsak er for å forebygge kvalmen så godt som mulig så har jeg jobba så mye jeg orker. De siste dagene har det vært umulig. Jeg blir så akutt trøtt at det er uforsvarlig å ha ansvar for maskiner :hilarious: Og får jeg ikke hvile det øyeblikket jeg må, så blir jeg akutt kvalm. Så jahhhhh. 1 trimester er ikke gøy.

Amming har også begynt å være vondt her men var såå vondt i starten og tenkte bare det var teknikken igjen - men kanskje det er graviditeten ja Tenker en del på tennnene og nattamming.. Hvor gammel er din lille og hvor mye ammer dere? Det er jo så herlig måte å få nattesøvn på!! Hun er glad og jeg er glad

Svarte du meg?
Vi ammer ikke mer! Vi slutta for bare noen uker siden da. Han er innom en gang i ny og ned for å sjekke om puppu fortsatt er gammel (tom) :hilarious:
Men han koser, har hånda nedi t skjorta og knør pupper :hilarious:

Jeg ammet i andre svangerskapet, og synes der var vondt. Merket lite til ømme bryster ellers, men merket det godt under ammingen.

Svarte du meg?
Vi ammer ikke mer! Vi slutta for bare noen uker siden da. Han er innom en gang i ny og ned for å sjekke om puppu fortsatt er gammel (tom) :hilarious:
Men han koser, har hånda nedi t skjorta og knør pupper :hilarious:
Heheh ja det var og en måte å gjøre det på! lurt - da slipper du den bekymringen

Back
Topp