• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Symptomtråd

5+2 og har så lite symptomer at jeg vet ikke om jeg er gravid lengre. :( Er det vanlig?

Var veldig trøtt fra 13 dpo til 20 dpo som brått gikk over, men testet positivt på 21 og 22 dpo.

Vært litt uggen og løs i magen, ørlite småkvalm. Men vet ikke om det er angst eller graviditet. :grumpy:Kjenner ellers veldig lite.
Jeg hadde omtrent null symptomer med nummer 2 før etter uke 7+noe. Da smalt kvalmen inn for fullt. Før det var det kun at jeg plutselig ikke likte kaffe og at jeg hadde vonde brystvorter under amming. Hadde ikke merket det om det ikke var for ammingen. :happy:

Tydeligvis gråte dag i dag! Gikk innpå preggers appen å da jeg såg tegningen av et bankende hjerte og at det skjer denne uken så ble jeg helt ifra meg. Å begynte å grine :laughing002 jeg er egentlig ganske icequeen :laughing002

Du den bankende hjerte animasjonen tok knekken på meg også

Jeg hadde omtrent null symptomer med nummer 2 før etter uke 7+noe. Da smalt kvalmen inn for fullt. Før det var det kun at jeg plutselig ikke likte kaffe og at jeg hadde vonde brystvorter under amming. Hadde ikke merket det om det ikke var for ammingen. :happy:
Åh så godt å høre! :Heartpink

Back
Topp