Symptomtråd

Hormonell som f i dag. Ser siste episode av Heated Rivalry som jeg allerede har sett 2-3 ganger, men likevel sitter jeg her og griner :laughing002
Også kvalm og ømme bryster, så skjer mye her nå.

Har skikkelig sting i magen nå ikveld kjennes det ut som. Kjennes i fra like over navlen og ned, både til høyre, venstre og inn midten! :oops: noen som har vært borti det? Kom nå etter jeg spiste middag.

4+6

Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.

Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.
Jeg hadde det sånn med nummer to, eneste symptomet var at jeg ikke likte kaffe. Etter uke 8 slo kvalmen ut for fult, og jeg begynte å kaste opp.
Hadde ømme bryster da, men hadde nok ikke merket det om det ikke var for at jeg ammet en del. Merket det kun under amming, men det var vondt.

Har ikke mye symptomer! Litt ømme bryst, men absolutt ikke superømme. Ingenting annet utenom litt vondter i lysk og murringer, samt noen mensenkramper som var voldsomme for noen dager siden så jeg ble nervøs. :pale Venter bare på kvalmen skal melde sin ankomst (vet jeg kommer til å angre på det ønsket når den først kommer) :laughing002

Jeg er stort sett bare litt ekstra trøtt og kanskje jeg merker litt endringer i humøret.

Hadde det sånn med nr 1. Fikk cravings på appelsin etterhvert, kaffe ble ekkelt å drikke. Godt ut i svangerskapet var jeg veldig sliten.

Var ekstremt trøtt og kvalm fra dagen jeg fikk positiv test. Holdt seg sånn nesten en uke, så er det blitt bedre. Er enda ekstremt trøtt og en del kvalm, men kvalmen er mye mer overkommelig og varer bare 20-30 min når den kommer i stedet for å være konstant. Kan og bli kvalm av enkelte lukter.
Puppene kjennes også ut som to blåmerker :hilarious:

En annen ting jeg har merket er pulsen min. Den er jo skikkelig høy til tider. Fikk 152 i puls i går av å en roooolig gå tur på 10 minutter i nedoverbakke!

Jeg kjenner tidvis murringer i magen, litt kvalm når jeg ikke har spist, men gir seg fort når jeg spiser. Litt ømme pupper. Litt mindre energi enn vanlig. Med førstemann kom kvalmen veldig tydelig en dag, ca 6+0 (midt i julen og julemat på alle kanter :dead:). Usikker på hva jeg hadde kjent om jeg ikke visste at jeg var gravid, hadde kanskje bare tenkt at jeg var sliten av andre grunner.

Irriterende cravings! :laughing002 Hver gang jeg ser noe godt på tv eller i sosiale medier, så får jeg så ekstremt lyst på det. Venninna mi sendte snap av at hun baker kake, og nå har jeg bare så sjuuuukt lyst på langpanne sjokoladekake :laughing002

Har dere (eller hadde rundt uke 4) veldig mye murringer, strekk og stikk?
Blir litt bekymra av det, føler det er menssmerter*10..

Har dere (eller hadde rundt uke 4) veldig mye murringer, strekk og stikk?
Blir litt bekymra av det, føler det er menssmerter*10..
Ja, har hatt masse murringer den siste uka. Husker det fra tidligere graviditeter også.

Våkna akkurat fra em hvil, glemte å si... Ja jeg drømmer helt syke ting, å ganske mye :hilarious: tror det var det som var det første tegnet jeg hadde på at jeg kan være gravid :laughing002

Back
Topp