Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja!De ømme brystene har definitivt blitt noen hakk verre over natta![]()

Jeg hadde det sånn med nummer to, eneste symptomet var at jeg ikke likte kaffe. Etter uke 8 slo kvalmen ut for fult, og jeg begynte å kaste opp.Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.
Har ikke mye symptomer! Litt ømme bryst, men absolutt ikke superømme. Ingenting annet utenom litt vondter i lysk og murringer, samt noen mensenkramper som var voldsomme for noen dager siden så jeg ble nervøs.Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.

Jeg er stort sett bare litt ekstra trøtt og kanskje jeg merker litt endringer i humøret.Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.
Hadde det sånn med nr 1. Fikk cravings på appelsin etterhvert, kaffe ble ekkelt å drikke. Godt ut i svangerskapet var jeg veldig sliten.Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.

Får satse på at jeg bare er heldig, eller at det kommer noe mer etter hvertHadde det sånn med nr 1. Fikk cravings på appelsin etterhvert, kaffe ble ekkelt å drikke. Godt ut i svangerskapet var jeg veldig sliten.
Noen har jo svangerskap uten noen store utfordringer.Får satse på at jeg bare er heldig, eller at det kommer noe mer etter hverthar jevn stiging på graviditetstester hvertfall

). Usikker på hva jeg hadde kjent om jeg ikke visste at jeg var gravid, hadde kanskje bare tenkt at jeg var sliten av andre grunner.
Ja, har hatt masse murringer den siste uka. Husker det fra tidligere graviditeter også.Har dere (eller hadde rundt uke 4) veldig mye murringer, strekk og stikk?
Blir litt bekymra av det, føler det er menssmerter*10..
Ja, hadde masse av det fra positiv test til noen dager siden. Har gått litt bort nå, men kommer enda litt iblant!Har dere (eller hadde rundt uke 4) veldig mye murringer, strekk og stikk?
Blir litt bekymra av det, føler det er menssmerter*10..
tror det var det som var det første tegnet jeg hadde på at jeg kan være gravid