Symptomtråd

Hormonell som f i dag. Ser siste episode av Heated Rivalry som jeg allerede har sett 2-3 ganger, men likevel sitter jeg her og griner :laughing002
Også kvalm og ømme bryster, så skjer mye her nå.

Har skikkelig sting i magen nå ikveld kjennes det ut som. Kjennes i fra like over navlen og ned, både til høyre, venstre og inn midten! :oops: noen som har vært borti det? Kom nå etter jeg spiste middag.

4+6

Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.

Andre her som har ingen symptomer? Begynner nesten å bekymre meg. Er 5+3 i dag. Hvis jeg kjenner veldig etter har jeg kanskje LITT ømme pupper. Ellers kjenner jeg null forandring. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke sulten, ikke lukt/smak.
Jeg hadde det sånn med nummer to, eneste symptomet var at jeg ikke likte kaffe. Etter uke 8 slo kvalmen ut for fult, og jeg begynte å kaste opp.
Hadde ømme bryster da, men hadde nok ikke merket det om det ikke var for at jeg ammet en del. Merket det kun under amming, men det var vondt.

Har ikke mye symptomer! Litt ømme bryst, men absolutt ikke superømme. Ingenting annet utenom litt vondter i lysk og murringer, samt noen mensenkramper som var voldsomme for noen dager siden så jeg ble nervøs. :pale Venter bare på kvalmen skal melde sin ankomst (vet jeg kommer til å angre på det ønsket når den først kommer) :laughing002

Back
Topp