Grøt jaDu er ikke alenefor ikke å snakke om at hjernen er helt grøt! Altså, den fungerer jo bare ikke
![]()
Jeg har null oversikt lenger i hjemmet her føler jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grøt jaDu er ikke alenefor ikke å snakke om at hjernen er helt grøt! Altså, den fungerer jo bare ikke
![]()
Jeg har null oversikt lenger i hjemmet her føler jeg 

Det var ikke dumt å prøve5+3 og i dag kom kvalmen og større matbehov. Fortere sulten og blir akutt kvalm av å være sulten i noen få sekunder. Har funnet frem reisesykarmbånd, det hjalp forrige graviditet. Men er jo så vanskelig å skjule dem blant folk da jeg ofte går med armene på genseren trukket opp![]()
Har dessverre ikke noe positive tanker da det er sånn det har startet når jeg har mistet.. men krysser fingre og tær for at det bare er en uskyldig blødningHei. Jeg har begynt å blød nå. De siste timene har jeg hatt mensenmurringer.
Er i uke 5 + 4. Hva er deres tanker?

Jeg har dessverre ikke noen gode erfaringer jeg heller. Men det kommer nok veldig ann på mengden. Litt spotting trenger ikke være farlig, men store mengder i kombinasjon med smerter er ikke kjekt.Hei. Jeg har begynt å blød nå. De siste timene har jeg hatt mensenmurringer.
Er i uke 5 + 4. Hva er deres tanker?

Det er så slitsomt det derEr sååå sulten, men blir uggen etter jeg har spist. Og 15 minutter senere føles det ut som det er timesvis siden forrige måltid![]()

Har også våknet uten kvalme idagI dag våknet jeg ikke kvalm og har heller ikke vært kvalm. Har tatt embagyn siden onsdag kveld, kun på kveld, men tok både embagyn og Zofran morgen og kveld i går. Det er så behagelig med en pause
Har rørt ekstra mye på de ømme niplene mine i dag bare for å forsikre meg om at ikke noe er galt![]()
må være noe i luften idag 

Ja det er det! Blir liksom ikke klok. Er jeg sulten eller mett eller hva??Det er så slitsomt det der![]()
![]()

Helt forferdelig hvordan alt er så skummelt i begynnelsen!Hatt en stressende dag med mye belastning. Masse murringer nå. Er nok helt normalt. Men alltid skummelt![]()
Jaaaaa…. Kjennes som mensensmerter nå. Uff ikke god følelse.Helt forferdelig hvordan alt er så skummelt i begynnelsen!