Symptomtråd

5+3 og i dag kom kvalmen og større matbehov. Fortere sulten og blir akutt kvalm av å være sulten i noen få sekunder. Har funnet frem reisesykarmbånd, det hjalp forrige graviditet. Men er jo så vanskelig å skjule dem blant folk da jeg ofte går med armene på genseren trukket opp :hilarious:

5+3 og i dag kom kvalmen og større matbehov. Fortere sulten og blir akutt kvalm av å være sulten i noen få sekunder. Har funnet frem reisesykarmbånd, det hjalp forrige graviditet. Men er jo så vanskelig å skjule dem blant folk da jeg ofte går med armene på genseren trukket opp :hilarious:
Det var ikke dumt å prøve :)

Hei. Jeg har begynt å blød nå. De siste timene har jeg hatt mensenmurringer.
Er i uke 5 + 4. Hva er deres tanker?
Har dessverre ikke noe positive tanker da det er sånn det har startet når jeg har mistet.. men krysser fingre og tær for at det bare er en uskyldig blødning :Heartred

Hei. Jeg har begynt å blød nå. De siste timene har jeg hatt mensenmurringer.
Er i uke 5 + 4. Hva er deres tanker?
Jeg har dessverre ikke noen gode erfaringer jeg heller. Men det kommer nok veldig ann på mengden. Litt spotting trenger ikke være farlig, men store mengder i kombinasjon med smerter er ikke kjekt.

Er så usikker på hva som er symptomer eller ikke.
Men våkner hver morgen med en følelse av at jeg har blitt påkjørt av et tog. Føles ut som jeg enten har vært på fylla eller trent skikkelig hardt kvelden før :hilarious:

I dag våknet jeg ikke kvalm og har heller ikke vært kvalm. Har tatt embagyn siden onsdag kveld, kun på kveld, men tok både embagyn og Zofran morgen og kveld i går. Det er så behagelig med en pause :love017

Har rørt ekstra mye på de ømme niplene mine i dag bare for å forsikre meg om at ikke noe er galt :hilarious:

I dag våknet jeg ikke kvalm og har heller ikke vært kvalm. Har tatt embagyn siden onsdag kveld, kun på kveld, men tok både embagyn og Zofran morgen og kveld i går. Det er så behagelig med en pause :love017

Har rørt ekstra mye på de ømme niplene mine i dag bare for å forsikre meg om at ikke noe er galt :hilarious:
Har også våknet uten kvalme idag :joyful: må være noe i luften idag :gen014

Sovnet rundt 20-21 i går til i dag 06:30, kun et par oppvåkninger i løpet av natten på noen min med datter. Var våken i 2 timer med levering i bhg etc før jeg endte med en nap på 40 min. Hatt en nap hver dag i helgen også. Kommet meg på jobb og er sykt trøtt nå igjen!???? Helt sykt, hadde glemt hvor trøtt man blir. Også så tidlig som 4+3 da! Haha guri dette kan bli spennende med en ettåring hjemme

Wohoo! Da har kvalmen kommet i hus. Ikke rart man blir litt deprimert og får masse angst da taco, som man ellers kunne spist fem dager i uka, gjør deg kvalm før du i det hele tatt har start med å steke kjøttet o_O

Hehe, litt galgenhumor er vel lov:angelic::hilarious:

Dere som jobber i skole og opplever kvalme – hvordan takler dere det? Er sykmeldt denne uka fordi kvalmen tok litt over. Har våknet kl. 03 i over en uke nå og vært utslitt, men tenker å komme tilbake (i hvert fall litt) neste uke, da jeg føler at jeg bekymrer meg enda mer når jeg sitter hjemme. Nå har jeg ikke hatt oppkast (ennå?), men har brekninger. De siste dagene har de vært hyppigere. Er litt redd for at jeg blir kvalm midt i timen.

Back
Topp