Kine 95
Gift med forumet
Min var på 52 på det laveste før graviditet, har økt til 68 som maksimalt etter jeg ble gravid og har nå stabilisert seg på 62 her ogsåHahah, gjør det heldigvis mest når jeg vet at ingen ser, men jaaser jo ikke veldig klokt ut. Pulsen min har også gått ganske så langt ned igjen, var på 71 på det høyeste, i går var den på 63. Leita i gamle forum og fant at dette var veldig vanlig for mange. At den går litt i bølger. Ble jo egentlig gansle så bekymret, men ble lettet av å lese at det skjer me mange
![]()
Lå egentlig bare ekstra høyt i 2 uker før den la seg litt lavere.Det gjelder forrige svangerskap også. Selv etter at hjerteslagene til embryoet stoppet lå jeg på ca samme puls som nå, så vanskelig å bruke det som en indikator på om noe er galt med mindre man blør og har en SA. En MA kan man gå leeenge uten at kroppen skjønner at noe er galt.
ser jo ikke veldig klokt ut. Pulsen min har også gått ganske så langt ned igjen, var på 71 på det høyeste, i går var den på 63. Leita i gamle forum og fant at dette var veldig vanlig for mange. At den går litt i bølger. Ble jo egentlig gansle så bekymret, men ble lettet av å lese at det skjer me mange

er min første, så alt som kommer blir bare kos (frem til jeg står i det sikkert