kråkesølv
Flørter med forumet
Det er så hardt det, å skulle presse nedpå mat når kvalmen har meldt seg, men heldigvis hjelper det! Og havregryn og gresk yoghurt er jo en digg kombinasjon. Selv pleier jeg å toppe yoghurt naturell med ristede valnøtter og honning, det er sååå godt (bortsett fra nå, når ingenting frister).Ja altså, det hadde vært 3 timer siden middag da når kvalmen toppet seg. 3 timer er tydeligvis for lenge uten matLeste at havregryn skulle hjelpe, men hadde ikke noe melk igjen. Derfor ble det med gresk yoghurt. Fungerte knall det! Var litt vanskelig å spise noe når jeg var så kvalm så tok litt tid å få det ned, men fikk sove når jeg gikk på rommet igjen. Veldig trøtt i dag da med bare 5 timer søvn og travelt på jobb, men.
Måtte lage meg mer havregryn på morgningen og drev og spiste den over 2 timer før stresset startet på jobb, hehe. Da ble det bare 2 timer til lunsj. Også hadde jeg lagd meg smoothie med ekstra kostfiber og litt cottage cheese i for å mette litt etter lunsj også for å komme meg igjennom dagen.
Men smoothie hørtes skikkelig digg ut. Tror jeg må lage meg til kvelds i dag.
Leste at havregryn skulle hjelpe, men hadde ikke noe melk igjen. Derfor ble det med gresk yoghurt. Fungerte knall det! Var litt vanskelig å spise noe når jeg var så kvalm så tok litt tid å få det ned, men fikk sove når jeg gikk på rommet igjen. Veldig trøtt i dag da med bare 5 timer søvn og travelt på jobb, men.
blitt 100% sykemeldt ut uken og 50% neste uke. Skal på første svangerskapskontroll neste fredag, så skal se ann da om det blir forlenget eller om jeg skal prøve 100% igjen. Godt å ha en lege som tar en på alvor. Ikke min lege, da jeg hadde hastetime, men en fantastisk lege. Tok blodtrykk og urinprøve også som hun sendte på dyrking 

Hater å ha noe som strammer. Men så er dette fjerde graviditeten min på 1,5 år så kan vel ha noe med det å gjøre.
jeg ser 18 måneder gravid ut. Folk på jobb begynner å kikke… og jeg er i uke 5

Det er liksom ingenting vi får gjort verken til eller fra, men likevel så blir vi helt koko alle sammen