Symptomtråd

Ja altså, det hadde vært 3 timer siden middag da når kvalmen toppet seg. 3 timer er tydeligvis for lenge uten mat :hilarious: Leste at havregryn skulle hjelpe, men hadde ikke noe melk igjen. Derfor ble det med gresk yoghurt. Fungerte knall det! Var litt vanskelig å spise noe når jeg var så kvalm så tok litt tid å få det ned, men fikk sove når jeg gikk på rommet igjen. Veldig trøtt i dag da med bare 5 timer søvn og travelt på jobb, men.

Måtte lage meg mer havregryn på morgningen og drev og spiste den over 2 timer før stresset startet på jobb, hehe. Da ble det bare 2 timer til lunsj. Også hadde jeg lagd meg smoothie med ekstra kostfiber og litt cottage cheese i for å mette litt etter lunsj også for å komme meg igjennom dagen.
Det er så hardt det, å skulle presse nedpå mat når kvalmen har meldt seg, men heldigvis hjelper det! Og havregryn og gresk yoghurt er jo en digg kombinasjon. Selv pleier jeg å toppe yoghurt naturell med ristede valnøtter og honning, det er sååå godt (bortsett fra nå, når ingenting frister).

Men smoothie hørtes skikkelig digg ut. Tror jeg må lage meg til kvelds i dag.

Har ikke lenger ømme nippler. Kjente det litt i korsryggen når jeg skulle sove. Virker som jeg har fått litt kveldskvalme siste dagene. Har heller ikke noe særlig matlyst men spiser for å holde kvalmen etc i sjakk. Er veldig sliyen fortiden da. Har fått kviser på puppen og i ansiktet nå

Har idag vært hos legen, kvalmen har tatt litt for mye av syns jeg, og det kom opp en del i morges. Hun skrev ut xonvea som jeg skal teste ut å ta på kvelden og eventuelt trappe opp hvis det ikke hjelper :Heartpink blitt 100% sykemeldt ut uken og 50% neste uke. Skal på første svangerskapskontroll neste fredag, så skal se ann da om det blir forlenget eller om jeg skal prøve 100% igjen. Godt å ha en lege som tar en på alvor. Ikke min lege, da jeg hadde hastetime, men en fantastisk lege. Tok blodtrykk og urinprøve også som hun sendte på dyrking :love7

Har idag vært hos legen, kvalmen har tatt litt for mye av syns jeg, og det kom opp en del i morges. Hun skrev ut xonvea som jeg skal teste ut å ta på kvelden og eventuelt trappe opp hvis det ikke hjelper :Heartpink blitt 100% sykemeldt ut uken og 50% neste uke. Skal på første svangerskapskontroll neste fredag, så skal se ann da om det blir forlenget eller om jeg skal prøve 100% igjen. Godt å ha en lege som tar en på alvor. Ikke min lege, da jeg hadde hastetime, men en fantastisk lege. Tok blodtrykk og urinprøve også som hun sendte på dyrking :love7
Godt med en lege som tar deg på alvor :Heartred

Det er så hardt det, å skulle presse nedpå mat når kvalmen har meldt seg, men heldigvis hjelper det! Og havregryn og gresk yoghurt er jo en digg kombinasjon. Selv pleier jeg å toppe yoghurt naturell med ristede valnøtter og honning, det er sååå godt (bortsett fra nå, når ingenting frister).

Men smoothie hørtes skikkelig digg ut. Tror jeg må lage meg til kvelds i dag.
Åja, ikke dumt med litt nøtter og honning. Spesielt mandler var jo veldig bra når man prøvde å bli gravid, vet ikke hvordan det er nå etter at man har blitt gravid :bookworm:

Jeg er sååå oppblåst at jeg allerede ser gravid ut, haha. Men det er så ubehagelig, og så er buksene trange og ekle å ha på. :wtf:
Samme her :dead: Hater å ha noe som strammer. Men så er dette fjerde graviditeten min på 1,5 år så kan vel ha noe med det å gjøre.
Jeg og! Jeg skulle akkurat til å skrive noe om det :laughing002 jeg ser 18 måneder gravid ut. Folk på jobb begynner å kikke… og jeg er i uke 5:laughing002
Det er jo mitt fjerde svangerskap de 5 siste årene da, så jeg blir nok ganske diger denne gangen :smiley-ashamed005

Samme her :dead: Hater å ha noe som strammer. Men så er dette fjerde graviditeten min på 1,5 år så kan vel ha noe med det å gjøre.
Ja samme, løse myke klær er best :Heartred Må vel gå til innkjøp av noen nye bukser snart regner jeg med :) Er tredjmann dette, så er spent å se hvor fort den ordentlige babymagen kommer.

Kanskje det er noe sånt jeg skulle hatt liggende. Bare har en sånn indre "Burde gjøre et forsøk på å unngå ultraprosessert mat" stemme :hilarious: Det er ganske vanskelig.
Jeg er forkjemper for å ikke spise ultraprossesert, men jeg har ikke sjans, føler jeg har vært på fylla om jeg ikke får i meg noe på morgenen :hilarious: blir kvalm, skjelver og høy puls, så kroppen må bare leve med den ultraprosseserte kjeksen til dette går over om noen uker:smiley-ashamed004

Hatt skikkelig med murringer i kveld, løper på do hele tiden for å sjekke etter blod, er aldri noe der.. Blir så redd!:arghh:

Jeg har hatt masse murringer helt fra jeg fant ut jeg var gravid, er nok bare livmoren som utvider seg og utvikler seg :Heartpink
Ja, er nok bare det.. :Heartred Men fysøren så fort man begynner å bekymre seg for noe som jeg fant ut av for et kvarter siden:banghead: Det er liksom ingenting vi får gjort verken til eller fra, men likevel så blir vi helt koko alle sammen:wtf:

Back
Topp