Kine 95
Gift med forumet
Er ikke det tegn på at du får jente?Jeg er skikkelig matlei? Jeg har bare lyst på snacks. Potetgull, nøtter, kjeks og sjokoladekake - men mat? Det er virkelig INGENTING jeg vil ha og ingenting smaker noe på en måte..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det tegn på at du får jente?Jeg er skikkelig matlei? Jeg har bare lyst på snacks. Potetgull, nøtter, kjeks og sjokoladekake - men mat? Det er virkelig INGENTING jeg vil ha og ingenting smaker noe på en måte..

Jeg har det likedanJeg er skikkelig matlei? Jeg har bare lyst på snacks. Potetgull, nøtter, kjeks og sjokoladekake - men mat? Det er virkelig INGENTING jeg vil ha og ingenting smaker noe på en måte..
I tillegg er jeg bare helt utslitt. Jeg blir svimmel bare av å reise meg opp og klarer ikke stå oppreist lenge uten å føle at jeg har løpt et maraton og er tom for matJeg vet ikke, men jeg har fått skikkelig jentefølelse, så jeg er skråsikker på at det kommen en guttEr ikke det tegn på at du får jente?![]()
Ja jeg og! Blir andpusten av å stå stille…Jeg har det likedanI tillegg er jeg bare helt utslitt. Jeg blir svimmel bare av å reise meg opp og klarer ikke stå oppreist lenge uten å føle at jeg har løpt et maraton og er tom for mat
Vikarer hjelper heller egentlig ikke, for jeg må gjøre alt til slutt uansett. Så henger bare igjen om jeg ikke er fullt på jobb 
Hva slags jobb er det du har?Jeg er så intenst sliten og trøtt for tiden.. Sjefen vil gjerne at jeg tilrettelegger for meg selv ved å fordele arbeidsoppgaver og senke trykket, men det er liksom ikke så lett. Har egentlig ikke en jobb der man kan ha hjemmekontor, så neglisjerer jobben om jeg gjør det likevel :/ Sjef vil gjeeerne at jeg skal være fullt på jobb og forteller ofte om hvor vanskelig det er å finne vikarerVikarer hjelper heller egentlig ikke, for jeg må gjøre alt til slutt uansett. Så henger bare igjen om jeg ikke er fullt på jobb
![]()
Ja det er sååå vondtFor noen knivstikk som kommer hvis jeg gjør for brå bevegelser i enkelte stillinger, ligamentsmerter heter det vel kanskjeVeldig udigg!

Jeg prøver å drikke litt vann, men har så langt ikke funnet noe som funker så bra :/Jeg var så veldig kvalm nå mens jeg ligger i sengen og prøver å soveHar satt meg opp med en bøtte i sengen nå. Hva pleier dere å gjøre? Har en viktig dag på jobben i morgen og må opp 05:30
![]()

For min del merker jeg at kvalmen kommer dersom det er en stund siden jeg har spist. I går småspiste jeg hele dagen, selv om matlysten var fraværende, og da følte jeg at jeg klarte å holde kvalmen i sjakk.Jeg var så veldig kvalm nå mens jeg ligger i sengen og prøver å soveHar satt meg opp med en bøtte i sengen nå. Hva pleier dere å gjøre? Har en viktig dag på jobben i morgen og må opp 05:30
![]()

Samme herJeg er sååå oppblåst at jeg allerede ser gravid ut, haha. Men det er så ubehagelig, og så er buksene trange og ekle å ha på.![]()
Hater å ha noe som strammer. Men så er dette fjerde graviditeten min på 1,5 år så kan vel ha noe med det å gjøre.
Ja altså, det hadde vært 3 timer siden middag da når kvalmen toppet seg. 3 timer er tydeligvis for lenge uten matFor min del merker jeg at kvalmen kommer dersom det er en stund siden jeg har spist. I går småspiste jeg hele dagen, selv om matlysten var fraværende, og da følte jeg at jeg klarte å holde kvalmen i sjakk.
Hvordan gikk natten og morgenen for deg? Forsvant kvalmen?
Leste at havregryn skulle hjelpe, men hadde ikke noe melk igjen. Derfor ble det med gresk yoghurt. Fungerte knall det! Var litt vanskelig å spise noe når jeg var så kvalm så tok litt tid å få det ned, men fikk sove når jeg gikk på rommet igjen. Veldig trøtt i dag da med bare 5 timer søvn og travelt på jobb, men.