Symptomtråd

Jeg er skikkelig matlei? Jeg har bare lyst på snacks. Potetgull, nøtter, kjeks og sjokoladekake - men mat? Det er virkelig INGENTING jeg vil ha og ingenting smaker noe på en måte..
Jeg har det likedan :laughing025 I tillegg er jeg bare helt utslitt. Jeg blir svimmel bare av å reise meg opp og klarer ikke stå oppreist lenge uten å føle at jeg har løpt et maraton og er tom for mat

Jeg er så intenst sliten og trøtt for tiden.. Sjefen vil gjerne at jeg tilrettelegger for meg selv ved å fordele arbeidsoppgaver og senke trykket, men det er liksom ikke så lett. Har egentlig ikke en jobb der man kan ha hjemmekontor, så neglisjerer jobben om jeg gjør det likevel :/ Sjef vil gjeeerne at jeg skal være fullt på jobb og forteller ofte om hvor vanskelig det er å finne vikarer :wtf: Vikarer hjelper heller egentlig ikke, for jeg må gjøre alt til slutt uansett. Så henger bare igjen om jeg ikke er fullt på jobb :sorry:

Jeg er så intenst sliten og trøtt for tiden.. Sjefen vil gjerne at jeg tilrettelegger for meg selv ved å fordele arbeidsoppgaver og senke trykket, men det er liksom ikke så lett. Har egentlig ikke en jobb der man kan ha hjemmekontor, så neglisjerer jobben om jeg gjør det likevel :/ Sjef vil gjeeerne at jeg skal være fullt på jobb og forteller ofte om hvor vanskelig det er å finne vikarer :wtf: Vikarer hjelper heller egentlig ikke, for jeg må gjøre alt til slutt uansett. Så henger bare igjen om jeg ikke er fullt på jobb :sorry:
Hva slags jobb er det du har?

Jeg var så veldig kvalm nå mens jeg ligger i sengen og prøver å sove :arghh: Har satt meg opp med en bøtte i sengen nå. Hva pleier dere å gjøre? Har en viktig dag på jobben i morgen og må opp 05:30 :sorry:

Jeg var så veldig kvalm nå mens jeg ligger i sengen og prøver å sove :arghh: Har satt meg opp med en bøtte i sengen nå. Hva pleier dere å gjøre? Har en viktig dag på jobben i morgen og må opp 05:30 :sorry:
Jeg prøver å drikke litt vann, men har så langt ikke funnet noe som funker så bra :/

Lite til ingen symptomer, ganske likt som forrige gang. Ikke hovne bryst eller såre nippler denne gangen. Men ekstremt oppblåst og mye murringer :Heartred

For min del merker jeg at kvalmen kommer dersom det er en stund siden jeg har spist. I går småspiste jeg hele dagen, selv om matlysten var fraværende, og da følte jeg at jeg klarte å holde kvalmen i sjakk.

Hvordan gikk natten og morgenen for deg? Forsvant kvalmen?

Jeg er sååå oppblåst at jeg allerede ser gravid ut, haha. Men det er så ubehagelig, og så er buksene trange og ekle å ha på. :wtf:

For min del merker jeg at kvalmen kommer dersom det er en stund siden jeg har spist. I går småspiste jeg hele dagen, selv om matlysten var fraværende, og da følte jeg at jeg klarte å holde kvalmen i sjakk.

Hvordan gikk natten og morgenen for deg? Forsvant kvalmen?
Ja altså, det hadde vært 3 timer siden middag da når kvalmen toppet seg. 3 timer er tydeligvis for lenge uten mat :hilarious: Leste at havregryn skulle hjelpe, men hadde ikke noe melk igjen. Derfor ble det med gresk yoghurt. Fungerte knall det! Var litt vanskelig å spise noe når jeg var så kvalm så tok litt tid å få det ned, men fikk sove når jeg gikk på rommet igjen. Veldig trøtt i dag da med bare 5 timer søvn og travelt på jobb, men.

Måtte lage meg mer havregryn på morgningen og drev og spiste den over 2 timer før stresset startet på jobb, hehe. Da ble det bare 2 timer til lunsj. Også hadde jeg lagd meg smoothie med ekstra kostfiber og litt cottage cheese i for å mette litt etter lunsj også for å komme meg igjennom dagen.

Back
Topp