Kine 95
Gift med forumet
Veldig normaltIngen symptomer her i det hele tatt egentlig, av og til murringer. Er det normalt ? Er ca 6 uker på vei 6+0
Hadde ingen symptomer selv forrige gang heller, og alt så veldig bra ut på ultralyd 8+0 uansett Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig normaltIngen symptomer her i det hele tatt egentlig, av og til murringer. Er det normalt ? Er ca 6 uker på vei 6+0
Hadde ingen symptomer selv forrige gang heller, og alt så veldig bra ut på ultralyd 8+0 uansett
Så prøver trøster meg med at jeg i alle fall kjenner noe som tyder på at jeg er gravid
Jeg mistet alle symptomer når jeg hadde ma. Stemte hvertfall veldig godt med når de mente det hadde stoppet.Men hvis man får en MA så vil symptomene fortsette uansett, så tror ikke man skal stole for mye på håndfaste symptomer heller. Jeg er ganske fornøyd med å kunne leve helt normalt![]()
Oi, det kan godt ver at hun lukter noe eller kjenner igjen noe fra hvordan kroppen din var når du ammet ja. Så spennedeDette har jeg glemt å nevne, og det regnes jo ikke som et symptom sånn sett… men jeg har ei lita snuppe på 20 mnd, som jeg ikke har ammet siden juli/august. Og her i huset har vi liksom et normalt forhold til kropp, vi går ikke nakne dagen lang men jeg har med meg barna i dusjen og skifter foran de liksom.. så når jeg hadde på meg pysjen min i dag tidlig begynte hun plutselig å lete etter puppen min, og sa tørst? Samme når jeg skulle gå å skifte, da sto hun å strakk seg og så på puppen min og sa tørst? Det er jo kjempe rart, hun har jo aldri vist tegn til noe savn eller noe sånn etter vi sluttet. Tror dere de merker det? At noe er i ferd med å skje?

Da hadde nok kroppen forstått at det ikke var noe noe liv der. Men veldig mange merker absolutt ingenting. Hadde ømme nipler og var trøtt, og det fortsatte videre da også. Hun ene som mistet rett etter meg slet jo veldig med kvalme, og hun fortsatte jo å være kvalm helt til overstått abort.Jeg mistet alle symptomer når jeg hadde ma. Stemte hvertfall veldig godt med når de mente det hadde stoppet.
Fikk sånn skikkelig strekksmerter og crunchet meg sammen, men han som kastet sekken inn i magen min så det ikke.
) men har noen opplevd det samme? Har ikke opplevd det før, var skikkelig ekkelt.Jeg må bare si at jeg ble så glad av å lese denne posten. Av å se at noen faktisk har et sexliv. Vi har ikke hatt sex siden eggløsning fordi jeg er så redd plutseligHei jenter
Er 6+2 idag. Har egentlig hatt minimalt med symptomer, men idag ble jeg helt villt svimmel og hadde strekk/intense murringer. Kom som lyn fra klar himmel. Ble en laaaang, varm dusj - sittende, vel og merke.
Til info, selv om det er noe TMI hadde vi en morgenøkt før han dro på jobb m/orgasme. Kan det ha noen sammenheng?
Vi har jo sex ofte og jeg har typ null problemer med å komme (bra mann) men har noen opplevd det samme? Har ikke opplevd det før, var skikkelig ekkelt.

Ett sunt svangerskap tåler sexJeg må bare si at jeg ble så glad av å lese denne posten. Av å se at noen faktisk har et sexliv. Vi har ikke hatt sex siden eggløsning fordi jeg er så redd plutselig![]()
Hver gang jeg har blitt gravid har jeg fått den strekk/murringer biten du nevnte av orgasme, men varer kun noen få minutter og har antatt det er pga myomet mitt. Det har gjort at vi unngår stillinger der jeg får orgasmeHei jenter
Er 6+2 idag. Har egentlig hatt minimalt med symptomer, men idag ble jeg helt villt svimmel og hadde strekk/intense murringer. Kom som lyn fra klar himmel. Ble en laaaang, varm dusj - sittende, vel og merke.
Til info, selv om det er noe TMI hadde vi en morgenøkt før han dro på jobb m/orgasme. Kan det ha noen sammenheng?
Vi har jo sex ofte og jeg har typ null problemer med å komme (bra mann) men har noen opplevd det samme? Har ikke opplevd det før, var skikkelig ekkelt.
Tror det er bra å få økt blodtilførsel til livmor via sex da 

Oi det kan vel ikke ha vært grunnen til at du mistet?Da hadde nok kroppen forstått at det ikke var noe noe liv der. Men veldig mange merker absolutt ingenting. Hadde ømme nipler og var trøtt, og det fortsatte videre da også. Hun ene som mistet rett etter meg slet jo veldig med kvalme, og hun fortsatte jo å være kvalm helt til overstått abort.
Jeg hadde noen tegn 10+0 dagen før UL, men jeg trodde det var pga jeg hadde en skikkelig kjip dag. Det var en skikkelig stappfull buss, og noen slengte sekken sin skikkelig hardt inn i magen min. Når jeg kom hjem var det kommet litt blod. Men kom ikke noe noe mer senere på dagen. Det var skikkelig vondtFikk sånn skikkelig strekksmerter og crunchet meg sammen, men han som kastet sekken inn i magen min så det ikke.
Nei, hjerteslagene tok slutt 8+5Oi det kan vel ikke ha vært grunnen til at du mistet?

Nydelige tester, da! Har du tatt blodprøver?jeg syns dette var så fascinerende at jeg er nødt til å poste her, for jeg tror nesten ikke at det er tilfeldig når det er tredje gangen det hopper. Men jeg har et pulshopp hver gang testene blir sterkere, som om puls og hormoner spiller hverandre. Første toppen er 9dpo da jeg først fikk positiv test, andre toppen er 12 dpo da testene ble «markant» sterkere, og toppen i dag når testen ble mye sterkere igjen. Det er så artig å følge med på assss![]()
Vis vedlegget 477003Vis vedlegget 477004
Ja, tok den første i dag, og skal ta den neste på onsdag. Den jeg tok i dag blir jo ikke sendt før i morgen da, så de sa jeg ikke fikk svar før tidligst i morgen ettermiddag. Heldigvis er prøven på onsdag før de sender det tilbsykehuset…Nydelige tester, da! Har du tatt blodprøver?
Ja, den svimmelheten bar dødsekkelHver gang jeg har blitt gravid har jeg fått den strekk/murringer biten du nevnte av orgasme, men varer kun noen få minutter og har antatt det er pga myomet mitt. Det har gjort at vi unngår stillinger der jeg får orgasmeTror det er bra å få økt blodtilførsel til livmor via sex da
Svimmelhet er noe annet da, hvis det skjer igjen hadde jeg spurt legen/gynekologen om det![]()
Obs, ble visst sendt midt i en setning derHver gang jeg har blitt gravid har jeg fått den strekk/murringer biten du nevnte av orgasme, men varer kun noen få minutter og har antatt det er pga myomet mitt. Det har gjort at vi unngår stillinger der jeg får orgasmeTror det er bra å få økt blodtilførsel til livmor via sex da
Svimmelhet er noe annet da, hvis det skjer igjen hadde jeg spurt legen/gynekologen om det![]()
Ja, den svimmelheten var dødsekkel! Ga seg gradvis etter smootie, dusj, så ett par brødskiver.