Symptomtråd

Kjenner så og si ingenting i livmor, har ikke kjent noe særlig siden forrige uke egentlig. Kanskje vanlig at det kommer og går? Vet ikke
Ja, virker sånn. Jeg bare føler meg til tider absolutt ikke gravid, men tror jeg var slik i de svangerskapene som gikk bra også. Husker jeg var på ultralyd i uke 12 med begge guttene mine, og lurte på om det i det hele tatt var noe der, og det var det jo. Er bare vanskelig å huske detaljene, og så lett å overtenke. Det er vel sikkert vanlig ja. Bedre å ikke kjenne noe særlig enn å ha smerter. :smiley-ashamed004

Kvalmen har kommet her også.. men på en måte er jeg takknemlig for den :angelic: Dette barnet er så høyt ønsket og alt som hører med ❤️ Vet jeg trolig har mange uker igjen med kvalme så tar heller 1 dag av gangen! Spør meg heller igjen om noen uker om jeg fortsatt mener det samme haha

Kvalmen har kommet her også.. men på en måte er jeg takknemlig for den :angelic: Dette barnet er så høyt ønsket og alt som hører med ❤️ Vet jeg trolig har mange uker igjen med kvalme så tar heller 1 dag av gangen! Spør meg heller igjen om noen uker om jeg fortsatt mener det samme haha
Jeg er på helt samme sted som deg. Såå glad for at det utvikler seg og får mer symptomer, tar det som et kjempe godt tegn :Heartpink

Har egentlig hatt lite symptomer til nå. Litt murringer under magen og er nok ekstra trøtt. Men er generelt trøtt til vanlig også

Jeg har disse murringene av og på, og trøtt! Og ømme bryster… jeg håper nesten egentlig at jeg blir kvalm snart. Jeg må ha noe mer håndfast enn disse diffuse greiene for å tørre å håpe på noe mer jeg assa :shy:

Murringer av og på, kjennes ut som om jeg får mensen så det gjør meg litt bekymret :rolleyes: Er har også en sånn nesten konstant "kvalme", ikke sånn at jeg må spy, men blææææ :wtf:

Jeg har disse murringene av og på, og trøtt! Og ømme bryster… jeg håper nesten egentlig at jeg blir kvalm snart. Jeg må ha noe mer håndfast enn disse diffuse greiene for å tørre å håpe på noe mer jeg assa :shy:
Men hvis man får en MA så vil symptomene fortsette uansett, så tror ikke man skal stole for mye på håndfaste symptomer heller. Jeg er ganske fornøyd med å kunne leve helt normalt :smiley-ashamed004

Ingen symptomer her i det hele tatt egentlig, av og til murringer. Er det normalt ? Er ca 6 uker på vei 6+0
I mine to siste svangerskap hadde jeg ikke særlig symptomer annet enn at jeg var litt trøtt, symptomene mine kom liksom ikke før i slutten av svangerskapet på en måte

Back
Topp