Dalenmamma
Flørter med forumet
Kjenner så og si ingenting i livmor, har ikke kjent noe særlig siden forrige uke egentlig. Kanskje vanlig at det kommer og går? Vet ikkeFlere som kan gå et par døgn uten å kjenne murringer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner så og si ingenting i livmor, har ikke kjent noe særlig siden forrige uke egentlig. Kanskje vanlig at det kommer og går? Vet ikkeFlere som kan gå et par døgn uten å kjenne murringer?![]()
Ja, virker sånn. Jeg bare føler meg til tider absolutt ikke gravid, men tror jeg var slik i de svangerskapene som gikk bra også. Husker jeg var på ultralyd i uke 12 med begge guttene mine, og lurte på om det i det hele tatt var noe der, og det var det jo. Er bare vanskelig å huske detaljene, og så lett å overtenke. Det er vel sikkert vanlig ja. Bedre å ikke kjenne noe særlig enn å ha smerter.Kjenner så og si ingenting i livmor, har ikke kjent noe særlig siden forrige uke egentlig. Kanskje vanlig at det kommer og går? Vet ikke

Ja, sist jeg kjente noe nå var pga jeg drev med noe skikkelig stressende. Da fikk jeg veldig murringer. Men ga seg etterhvertFlere som kan gå et par døgn uten å kjenne murringer?![]()

Godt når det gir seg også da! Hehe!Ja, sist jeg kjente noe nå var pga jeg drev med noe skikkelig stressende. Da fikk jeg veldig murringer. Men ga seg etterhvert![]()
![]()
![]()

Dette barnet er så høyt ønsket og alt som hører med Jeg er på helt samme sted som deg. Såå glad for at det utvikler seg og får mer symptomer, tar det som et kjempe godt tegnKvalmen har kommet her også.. men på en måte er jeg takknemlig for denDette barnet er så høyt ønsket og alt som hører med
Vet jeg trolig har mange uker igjen med kvalme så tar heller 1 dag av gangen! Spør meg heller igjen om noen uker om jeg fortsatt mener det samme haha

Samme her! De siste to dagene har jeg følt meg småkvalm hele tiden, med unntak av når jeg spiser/nettopp har spist.Kvalmen har kommer her. Både i går og idag. Ligger bak der hele tiden. Håper ikke det blir verre![]()
Jaaa, så kommer det snikende rett etterpåSamme her! De siste to dagene har jeg følt meg småkvalm hele tiden, med unntak av når jeg spiser/nettopp har spist.
mindre kvalm når jeg ligger da faktisk
Enig! Tar gjerne litt kvalme!Jeg har disse murringene av og på, og trøtt! Og ømme bryster… jeg håper nesten egentlig at jeg blir kvalm snart. Jeg må ha noe mer håndfast enn disse diffuse greiene for å tørre å håpe på noe mer jeg assa![]()

Men hvis man får en MA så vil symptomene fortsette uansett, så tror ikke man skal stole for mye på håndfaste symptomer heller. Jeg er ganske fornøyd med å kunne leve helt normaltJeg har disse murringene av og på, og trøtt! Og ømme bryster… jeg håper nesten egentlig at jeg blir kvalm snart. Jeg må ha noe mer håndfast enn disse diffuse greiene for å tørre å håpe på noe mer jeg assa![]()

Det er også sant…Men hvis man får en MA så vil symptomene fortsette uansett, så tror ikke man skal stole for mye på håndfaste symptomer heller. Jeg er ganske fornøyd med å kunne leve helt normalt![]()
I mine to siste svangerskap hadde jeg ikke særlig symptomer annet enn at jeg var litt trøtt, symptomene mine kom liksom ikke før i slutten av svangerskapet på en måteIngen symptomer her i det hele tatt egentlig, av og til murringer. Er det normalt ? Er ca 6 uker på vei 6+0