Jeg har hatt litt sånn småsåre pupper i natt og da jeg våkna i dag. Men om det er hcg eller om det er progesteron er jo et annet spørsmål da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra august. Jeg har også den støle følelsen nederst i magen, merker at jeg får den når jeg er for mye på farten og ikke tar skikkelige pauser.Noen flere som er skikkelig "støl" i magen? Jeg husker stikkingene og strekkingen fra tidligere ganger, men kan ikke huske den følelsen av å ha tatt 500 sit-ups![]()

Så godt å høre noen flere ha den følelsen da, selv om jeg ikke ønsker den på noen andre (for det var skikkelig ubehagelig i går)!Sniker fra august. Jeg har også den støle følelsen nederst i magen, merker at jeg får den når jeg er for mye på farten og ikke tar skikkelige pauser.
så nå spiser jeg tacorester og elsker detJeg hadde flere symptomer i uke 3-4, men de siste dagene har det vært ingen ting..Jeg vet det egentlig ikke skal være mulig med symptomer så tidlig altså, men alle gangene jeg har vært gravid så har jeg hatt ett eller annet før ikm? Første og andre gangen var det ligamentsmerter og lysten på ting jeg normalt sett ikke er så glad i. Tredje gangen var trøtthet, og nå er jeg altså så sulten? Jeg har vært i en slankeprosess i noen mnd, og har dermed skippa frokosten fordi jeg ikke har vært sulten. Ergo er jeg jo vant til å ikke spise frokost før 11-12. Og nå vrenges magen før kl 7 om morgenen fordi jeg er så sultenså nå spiser jeg tacorester og elsker det

Men hormoner og symptomer svinger, så det må jo ikke nødvendigvis bety noe.. krysser hvertfall fingrene for detJeg hadde flere symptomer i uke 3-4, men de siste dagene har det vært ingen ting..![]()

Jeg også har drømt om nettene! Nesten hver natt siden jeg fikk positiv test!! Våkner flere ganger om natten også, noe jeg ikke pleier å gjøre.Jeg har vært litt rolig i dag, altså, urolig inni meg. Det har jo vært ca nå testene har pleid å stopp opp tidligere i år(fjor?), så det er sikkert derfor. Tenkt i dag at jeg har lite symptomer osv, men jeg har jo egt ikke det, jeg bare har ikke lagt merke til de… men i dag har jeg fått en del ligamentstrekk, og puppene mine er utrolig overfølsomme.. tmi såklart, men det med berøring på niplene og sånn pleier jo å være veldig hyggelig for både meg og mannen - men nå, som med alle de andre gangene jeg har vært gravid, er puppene et no-go. Jeg får nesten ikke puste, og mister helt piffen? Veldig rart å forklare, og heldigvis er det ikke slik på andre steder på kroppen - så jeg tror det bare er en hormonrespons på at jeg snart skal amme igjen? OG, for ikke å glemme, jeg har drømt mye rart i natt altså… mye rart.
Jeg også har drømt om nettene! Nesten hver natt siden jeg fikk positiv test!! Våkner flere ganger om natten også, noe jeg ikke pleier å gjøre.
Ja, sover dere også dårlig? Jeg våkner alltid rundt 06, også må jeg prøve å sove igjen.![]()

Merka det selv i morges under litt morgenkos at puppene får ikke lov å rørers en stundJeg har vært litt rolig i dag, altså, urolig inni meg. Det har jo vært ca nå testene har pleid å stopp opp tidligere i år(fjor?), så det er sikkert derfor. Tenkt i dag at jeg har lite symptomer osv, men jeg har jo egt ikke det, jeg bare har ikke lagt merke til de… men i dag har jeg fått en del ligamentstrekk, og puppene mine er utrolig overfølsomme.. tmi såklart, men det med berøring på niplene og sånn pleier jo å være veldig hyggelig for både meg og mannen - men nå, som med alle de andre gangene jeg har vært gravid, er puppene et no-go. Jeg får nesten ikke puste, og mister helt piffen? Veldig rart å forklare, og heldigvis er det ikke slik på andre steder på kroppen - så jeg tror det bare er en hormonrespons på at jeg snart skal amme igjen? OG, for ikke å glemme, jeg har drømt mye rart i natt altså… mye rart.
mannen stokk av reaksjonen min