Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg ble veldig trøtt tidlig i svangerskapet forrige gang viste det seg at jeg hadde B12 mangel. Så denne gangen tenkte jeg at jeg absolutt ikke skulle ligge bakpå med B12. Men så klarte jeg å ta med meg en B12 pakke jeg hadde åpnet offshore, så da mistet jeg denSamme her, er sykt trøtt og fryser noe voldsomthar også våknet en del med metallsmak i munnen
![]()
Merker såååå mye mer energi av B12. Vet ikke hvorfor jeg har underskudd på det når jeg tar multivitaminer hver dag og drikker masse biola.Finnes det eget b12 vitamin? Blir spennende å se hva blodprøver viser på timen hos legenNår jeg ble veldig trøtt tidlig i svangerskapet forrige gang viste det seg at jeg hadde B12 mangel. Så denne gangen tenkte jeg at jeg absolutt ikke skulle ligge bakpå med B12. Men så klarte jeg å ta med meg en B12 pakke jeg hadde åpnet offshore, så da mistet jeg denMerker såååå mye mer energi av B12. Vet ikke hvorfor jeg har underskudd på det når jeg tar multivitaminer hver dag og drikker masse biola.