Symptomtråd

Samme her, er sykt trøtt og fryser noe voldsomt :smiley-ashamed004 har også våknet en del med metallsmak i munnen :happy7
Når jeg ble veldig trøtt tidlig i svangerskapet forrige gang viste det seg at jeg hadde B12 mangel. Så denne gangen tenkte jeg at jeg absolutt ikke skulle ligge bakpå med B12. Men så klarte jeg å ta med meg en B12 pakke jeg hadde åpnet offshore, så da mistet jeg den :sorry: Merker såååå mye mer energi av B12. Vet ikke hvorfor jeg har underskudd på det når jeg tar multivitaminer hver dag og drikker masse biola.

Når jeg ble veldig trøtt tidlig i svangerskapet forrige gang viste det seg at jeg hadde B12 mangel. Så denne gangen tenkte jeg at jeg absolutt ikke skulle ligge bakpå med B12. Men så klarte jeg å ta med meg en B12 pakke jeg hadde åpnet offshore, så da mistet jeg den :sorry: Merker såååå mye mer energi av B12. Vet ikke hvorfor jeg har underskudd på det når jeg tar multivitaminer hver dag og drikker masse biola.
Finnes det eget b12 vitamin? Blir spennende å se hva blodprøver viser på timen hos legen :love017

Jeg er 5+4 og har ingen symptomer i det hele tatt. Så redd noe er feil. Ingen kvalme. Ingen trøtthet. Ingen smerte. Er det noen andre som har det samme?
Har du fått noen symptomer nå? Har hørt at man ikke trenger å få særlig med symptomer før hvertfall uke 6. alle er jo forskjellige :happy: Jeg har lite symptomer per nå (4+0 idag), ikke annet enn av og til litt «stikking» i livmor. Ingen kvalme og ikke mer trøtt enn normalt

Finnes det eget b12 vitamin? Blir spennende å se hva blodprøver viser på timen hos legen :love017
Ja, og det å ha b12 mangel gir veldig mye forskjellige symptomer og er lite kjent. Jeg visste jo ikke om det :facepalm: B12 hjelper å ta opp folat, så hadde også for lite folat selv på tilskudd.

Henger meg på her :) jeg ‍har luktesansen til en narkohund og er kvalm av og på gjennom hele dagen. Fikk positiv test først i dag, men har kjent at det «er noe» hele siste uka. Er vel egentlig litt vel tidlig for symptomer, men det her blir nummer tre om alt går bra, så tror kroppen «knows the drill» :D har vært helt likt med storesøsknene.

Henger meg på her :) jeg ‍har luktesansen til en narkohund og er kvalm av og på gjennom hele dagen. Fikk positiv test først i dag, men har kjent at det «er noe» hele siste uka. Er vel egentlig litt vel tidlig for symptomer, men det her blir nummer tre om alt går bra, så tror kroppen «knows the drill» :D har vært helt likt med storesøsknene.
Gratulere så mye og velkommen :love017

Jeg merker strekksmerter allerede. Det er verst de første ukene når livmor tar tilbake plassen sin inni meg og dytter myomet litt vekk. Enkleste måten å kjenne at jeg fortsatt er gravid på :hilarious:

Jeg merker strekksmerter allerede. Det er verst de første ukene når livmor tar tilbake plassen sin inni meg og dytter myomet litt vekk. Enkleste måten å kjenne at jeg fortsatt er gravid på :hilarious:
Er strekksmerter når det liksom stikker litt i den ene siden?

Kjente litt murringer i starten, men siste dagene har jeg ikke kjent noe særlig. Garmin klokken min måler derimot at hvilepulsen min blir høyere for hver dag som går, så det er i hvert fall tegn på at det er noe som skjer! :happy:

Er strekksmerter når det liksom stikker litt i den ene siden?
Når man gjør en bevegelse som gir sånn umiddelbar strekk. Det gir seg med en gang, men det har med bevegelser man gjør å gjøre. Ikke plutselige stikk. Det tror jeg kan ha mer med at livmor vokser å gjøre og murringer kanskje? :) Når man får strekk vet man at man har gjort en feil bevegelse og pleier liksom å umiddelbart endre posisjon. Tror det bare er et instinkt fra kroppen å flytte på seg :facepalm: :pompus::hilarious:

Kjente litt murringer i starten, men siste dagene har jeg ikke kjent noe særlig. Garmin klokken min måler derimot at hvilepulsen min blir høyere for hver dag som går, så det er i hvert fall tegn på at det er noe som skjer! :happy:
Jeg ble redd når jeg var gravid i sommer og murringene ga seg noen dager på rad i begynnelsen. Men det er visst helt normalt :smiley-ashamed004 Så skjønner hva du mener!

Back
Topp