Symptomtråd

Vil anslå at jeg er nærmere 4+0 enn 3+3. 3+3 passer mer overens med når jeg kjente smerten i magen, men 4+0 passer med symptomer + testene.

Det murrer i magen hele dagen, og jeg kjenner sulten gnager veldig på meg.

3+4 i dag og eneste symptomer jeg har merket så langt er svake murringer rundt livmor/korsrygg, og økt mengde utflod. Tidligere PP har jeg gått og kjent etter om jeg kunne kjenne noe som tydet på graviditet før testing, men nå som jeg har fått positiv test har det vært så og si ingenting :alien

Jeg har og murring hver dag, svak men kjenner den stort sett hele tiden. Jeg har også begynt å bli trøtt. Skulle være med å hente nevø og niese på skole/barnehage idag, men måtte ha meg en 40 minutters mellomrom jobb og henting for å klare det :smiley-ashamed004

Jeg har og murring hver dag, svak men kjenner den stort sett hele tiden. Jeg har også begynt å bli trøtt. Skulle være med å hente nevø og niese på skole/barnehage idag, men måtte ha meg en 40 minutters mellomrom jobb og henting for å klare det :smiley-ashamed004
3+3 ifølge babyverden, men mistenker også at jeg kanskje er litt mer mtp hvor klare testene er.. blir spennende å høre hos legen/jordmor :)

Jeg er 5+4 og har ingen symptomer i det hele tatt. Så redd noe er feil. Ingen kvalme. Ingen trøtthet. Ingen smerte. Er det noen andre som har det samme?

Jeg er 4+3 i dag i følge beregninger. Har testet positiv, men tørr ikke helt å tro på det enda når det ikke er en kjempe tydelig strek

Har det vært stigning i testene fra du tok de første?
Ja litt, er gått fra skyggestreker til litt tydlige streker, men ikke mye. Klarte ikke å la være å teste igjen så tok en i sta. Den syns jeg er mørkere. Blir lett optimistisk

Vedlegg

• IMG_5050.jpeg
    IMG_5050.jpeg
    78,9 KB · Visninger: 5
Syns og den er mørkere ja :) hvis du er usikker på stigning, så kan du ta blodprøver hos legen. Må være minsy 48 timers mellomrom mellom testene fortsetter å måle fremgang :)

Jeg hadde tydeligere strek i går kveld enn i dag tidlig :sorry: blir litt bekymra, men håper jeg greier å la være å teste for ofte.. har ingen særlige symptomer, selv om jeg har styrt syklus og tar progesteron og østrogen. Våkner en del på natta og drømmer mye for tiden.

Jeg hadde tydeligere strek i går kveld enn i dag tidlig :sorry: blir litt bekymra, men håper jeg greier å la være å teste for ofte.. har ingen særlige symptomer, selv om jeg har styrt syklus og tar progesteron og østrogen. Våkner en del på natta og drømmer mye for tiden.
Kan være en dårlig test og. Test igjen i morgen og se da :)

Hvordan regner man egentlig ut hvor "langt" på vei man er? Har prøvd 3 forskjellige apper og før 3 forskjellige svar

Hvordan regner man egentlig ut hvor "langt" på vei man er? Har prøvd 3 forskjellige apper og før 3 forskjellige svar
Det beregnes siden første dag i siste mens. Jeg har en app som sier 3+5 og en som sier 3+6. Siden min siste menstruasjon startet 25. november, så tror jeg 3+5 er mest riktig for min del, om jeg har forstått det riktig.

Det beregnes siden første dag i siste mens. Jeg har en app som sier 3+5 og en som sier 3+6. Siden min siste menstruasjon startet 25. november, så tror jeg 3+5 er mest riktig for min del, om jeg har forstått det riktig.
Jeg hadde min første dag i siste mens på samme dag som deg og har nå 3+5 her på babyverden og i appen nørs. Går utifra at det stemmer. Nå er dette min første graviditet så er ganske ny på dette da. Søstra mi som har hatt flere graviditeter mener også at det stemmer:happy:

Jeg hadde min første dag i siste mens på samme dag som deg og har nå 3+5 her på babyverden og i appen nørs. Går utifra at det stemmer. Nå er dette min første graviditet så er ganske ny på dette da. Søstra mi som har hatt flere graviditeter mener også at det stemmer:happy:
Da er nok 3+5 den som er riktigst for meg også! Det er første for meg også, så er veldig spennende dette her.

Jeg regner også ut fra første dag i siste mens som var 23. November, så er 4+0 idag. Men har alt fra 3+5 til 4+1 i appene :laughing001

Back
Topp