Her kan vi legge inn hvilke symptomer vi har til enhver tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

3+3 ifølge babyverden, men mistenker også at jeg kanskje er litt mer mtp hvor klare testene er.. blir spennende å høre hos legen/jordmorJeg har og murring hver dag, svak men kjenner den stort sett hele tiden. Jeg har også begynt å bli trøtt. Skulle være med å hente nevø og niese på skole/barnehage idag, men måtte ha meg en 40 minutters mellomrom jobb og henting for å klare det![]()
Bare å dele testene med oss hvis du vil vi skal være med å se på deJeg er 4+3 i dag i følge beregninger. Har testet positiv, men tørr ikke helt å tro på det enda når det ikke er en kjempe tydelig strek

Har det vært stigning i testene fra du tok de første?Bilde med 2 tester er tatt i går og bilde med 1 test er tatt i dag. De blir ikke sterkere Har lyst til å teste hele tiden..
Vis vedlegget 476220
Ja litt, er gått fra skyggestreker til litt tydlige streker, men ikke mye. Klarte ikke å la være å teste igjen så tok en i sta. Den syns jeg er mørkere. Blir lett optimistiskHar det vært stigning i testene fra du tok de første?
blir litt bekymra, men håper jeg greier å la være å teste for ofte.. har ingen særlige symptomer, selv om jeg har styrt syklus og tar progesteron og østrogen. Våkner en del på natta og drømmer mye for tiden.Kan være en dårlig test og. Test igjen i morgen og se daJeg hadde tydeligere strek i går kveld enn i dag tidligblir litt bekymra, men håper jeg greier å la være å teste for ofte.. har ingen særlige symptomer, selv om jeg har styrt syklus og tar progesteron og østrogen. Våkner en del på natta og drømmer mye for tiden.