Symptomtråd

Jeg er så trøtt for tiden, men svinger om jeg får sove eller ikke :dance018 Blir raskt tungpustet av ingenting, noe som er ubehagelig til tider. Ellers har jeg vært heldig med symptomer, men er bare 4 + 5 så kan jo komme mer etter hvert

Legger meg mellom 20.30 og 21.30 hver kveld fordi jeg er så trøtt og sliten! Er også kvalm hver kveld og litt her og der gjennom dagen. Håper ikke kvalmen blir like ille som sist, da startet det fra rundt uke 6...

Jeg er så kvalm :hungover:

Er så kvalm. Og jeg lukter jo hva folk har spist til middag. Dæven. Kan ikke huske det var sann sist jeg!

6+3
Kvaaaaalm. Spyr en del. Blir veldig trøtt av kvalmestillende.

Jeg har hatt litt høyt blodtrykk og gått på lav dose medisin i et halvt år ca nå. Konsekvens av svangerskapsforgiftning i tidligere svangerskap.
Når jeg ble gravid nå så slutta jeg med blodtrykksmedisin, og nå ligger plutselig trykket på 112/67 :wideyed: Veldig overraskende! Håper det fortsetter sånn, og ikke blir høyt igjen. Ser ut som at frøet har gjort god nytte :hilarious:
Hvis det blir høyt, så må jeg gå på blodfortynnende fra uke 12. Så håper jeg slipper det!

Back
Topp