Symptomtråd

Flere som ikke har ømme bryster enda?
Mener å huske at jeg hadde det før noen dager før ikm og helt til fødsel sist gang.
Kjenner ingenting nå.
Kun litt småkvalme som kommer og går gjennom dagen.
Jeg bare bare mer sensitive brystvorter. Har byttet til myk topp istedenfor bh, kanskje derfor. Leste at de som har store bryst ikke alltid kjenner så mye

Mener å huske at jeg hadde det før noen dager før ikm og helt til fødsel sist gang.
Kjenner ingenting nå.
Har ikke det. Ikke hatt det tidligere heller. Men større er de :hilarious:

Jeg bare bare mer sensitive brystvorter. Har byttet til myk topp istedenfor bh, kanskje derfor. Leste at de som har store bryst ikke alltid kjenner så mye
Var brysvortene som var ømme sist her også. Har absolutt ikke store bryster :knegg: Men ikke mange mnd siden jeg sluttet å amme, kanskje de er herdet!:hilarious:

Var brysvortene som var ømme sist her også. Har absolutt ikke store bryster :knegg: Men ikke mange mnd siden jeg sluttet å amme, kanskje de er herdet!:hilarious:
Ja, det er nok forklaringen :happy: Bra å kunne dusje uten å måtte holde over brystvortene, den tid kan drøye litt

Kjenner ingenting nå.
Har heller ikke ømme bryster, kun ekstremt trøtt. Er 4+1

Kjenner ingenting nå.
ingen ømme bryster her heller! men tror ikke jeg hadde det i mine andre svangerskap..

Veldig trøtt! Tørr i munnen, litt murringer og småkvalm innimellom. Oppblåst mage på kvelden, skikkelig stinn :joyful: Har også drømt mye siden før positiv test!

Kjenner ingenting nå.
Ikke jeg heller! Men har ikke hatt det i det hele tatt siden jeg fødte sist. Mulig den følelsen bare har forsvunnet helt? :confused004

Ikke jeg heller! Men har ikke hatt det i det hele tatt siden jeg fødte sist. Mulig den følelsen bare har forsvunnet helt? :confused004
Samme her egentlig. Har pleid å hatt veldig vondt i brystvortene under eggløsning også, men det har ikke skjedd etter det siste svangerskapet. Sikkert en greie! :hilarious:

Har heller ikke så veldig ømme bryster. Virker som de blir mindre ømme for hvert svangerskap her :yuck: Men mer kvalm for hver gang. Blir kvalm med en gang det har gått mer enn 2 timer siden sist jeg har spist. Litt trøttere enn vanlig også!

Veldig trøtt! Tørr i munnen, litt murringer og småkvalm innimellom. Oppblåst mage på kvelden, skikkelig stinn :joyful: Har også drømt mye siden før positiv test!

Jeg også drømmer såå mye!! Våkner helt svett til tider :smiley-ashamed004
Føler jeg kjenner igjen brukernavnet ditt. Ser du har et barn født i 2017. Kanskje vi var på prøverforumet samtidig :dance008 tok litt lenger tid for oss så ble ikke barn før 2018 men var på prøverforumet fra 2016 :)

Jeg også drømmer såå mye!! Våkner helt svett til tider :smiley-ashamed004
Føler jeg kjenner igjen brukernavnet ditt. Ser du har et barn født i 2017. Kanskje vi var på prøverforumet samtidig :dance008 tok litt lenger tid for oss så ble ikke barn før 2018 men var på prøverforumet fra 2016 :)
Rart at en graviditet plutselig gjør at man drømmer mer!
Jaaa jeg tenkte det samme når jeg så deg. Mente det var noe kjent :happy: Vi prøvde i 8
Måneder i 2016, så ble jeg først gravid i januar 2017. Så koselig å treffe igjen en «kjenning»! Var det barn nr 3 på deg også? :Heartred

Så kvalm :hungover: ihvertfall på kvelden før jeg tar kveldsdosen med kvalmestillinde. Tørr ikke å ta de på dagtid for blir så utrolig trøtt.

Rart at en graviditet plutselig gjør at man drømmer mer!
Jaaa jeg tenkte det samme når jeg så deg. Mente det var noe kjent :happy: Vi prøvde i 8
Måneder i 2016, så ble jeg først gravid i januar 2017. Så koselig å treffe igjen en «kjenning»! Var det barn nr 3 på deg også? :Heartred

Koselig jaa ❤️ Jaa, vi prøvde i 2 år, ble ivf til slutt men gikk på første forsøk da! Barn nr 3 her og ja :love017 Har dere fått nr 2 mellom 17 barnet og dette? :) eller er 17-barnet nr 2?

Våkner en time tidligere hver natt nå og sliter med å sovne igjen. Våknet og måtte tisse allerede 2.30 i natt. Stakkars samboer var søt og skulle holde rundt meg, men jeg ble så kvalm av ånden hans. Ikke merket til dårlig ånde hos han før graviditet

Koselig jaa ❤️ Jaa, vi prøvde i 2 år, ble ivf til slutt men gikk på første forsøk da! Barn nr 3 her og ja :love017 Har dere fått nr 2 mellom 17 barnet og dette? :) eller er 17-barnet nr 2?
Blir spennende med en tredjemann :dummy: :Heartred
Ja vi fikk nr 2 i 2019 - 19mnd etter førstemann. Så de er tette i alder :happy: nå blir det liksom en liten attpåklatt :smiley-bounce022 de har mast om søsken ganske lenge, så jeg gleder meg skikkelig til å fortelle det til dem! Når fikk du nr 2 da? :happy:

Jeg starter alltid dagen med en kopp svart kaffe, men i dag både lukta den og smakte den rart… hva skal jeg nå drikke når jeg står opp?:hilarious:

Jeg starter alltid dagen med en kopp svart kaffe, men i dag både lukta den og smakte den rart… hva skal jeg nå drikke når jeg står opp?:hilarious:
Jeg trenger også sårt en erstatter! Er i tillegg veldig glad i én spesiell energidrikk, så det gjør litt vondt å ikke kunne drikke den heller :hilarious:

Kjenner ingenting nå.
Ingen ømme bryst her heller. Bruker å ha veldig ømme bryst etter eggløsning til vanlig:confused013

Back
Topp