Symptomtråd

4+4 og er allerede kvalm nok til å bruke kvalmestillende, litt for å forebygge ny runde hg. Er også svimmel og blir mye lettere sliten. Og trøtt.

3+6 og foreløpig ingenting bortsett fra ganske trøtt. Men enda tidlig, så det kommer vel etter hvert :cool:

3+6 og foreløpig ingenting bortsett fra ganske trøtt. Men enda tidlig, så det kommer vel etter hvert :cool:
… eller jo! Helt siden eggløsning har jeg hatt en del «stikking» både på høyre og venstre side av livmor. Sånne korte små klyp som kjennes tydelig i noen sekunder gjennom dagen. Det avtok kanskje litt i går, og en ny følelse av at noe *skjer* mer på midten i dag.

Kvalme, sterkere luktesans, trøttere, men vært litt mindre utmattet, mer røde og til tider lillaktig brystvorter, høyere oksygenmetning og puls på natt samt ømhet nedentil. Ising nedover setet etter flere timers dugnad i skogen, håper det ikke er bekkenet allerede

Nå er jo dette barn nr 4(HELT sykt faktisk…) og i helgen har jeg kjent at jeg har vært veldig tungpusten, og da har jeg egentlig bare visst det, bare på grunn av det. Så jeg er veldig spent på hvordan det her utfolder seg:happy:

Ja og så er jeg sykt varm og lettrørt. I går var jeg på gråten av den nye lilo og stich-filmen fordi jeg syns stitch var så søt. Og det er IKKE likt meg.

4 barn er faktisk helt vilt!! Imponerende! Noterte du symptomer og sånn de forrige gangene? Er det mye likt eller ulikt?
Nå er jo dette barn nr 4(HELT sykt faktisk…) og i helgen har jeg kjent at jeg har vært veldig tungpusten, og da har jeg egentlig bare visst det, bare på grunn av det. Så jeg er veldig spent på hvordan det her utfolder seg:happy:

Skikkelig murring nederst i magen, som stråler nedover lårene + litt murring i korsryggen. Mer kviser og ganske oppblåst..

Jeg kjenner det mye mer i magen enn sist, men er mindre oppblåst. Men da hadde jeg ektopisk og måtte fjerne en eggleder. Så kanskje jeg kjenner det bedre på grunn av arrvev?

4 barn er faktisk helt vilt!! Imponerende! Noterte du symptomer og sånn de forrige gangene? Er det mye likt eller ulikt?
Det ligger antakeligvis inne på siden her, faktisk. Men det har vært litt både og, sluppet unna kvalmen. Når jeg har vært kvalm så har det som regel endt i en abort, så det er litt rart hos meg..:) men mine verste symptomer har egentlig vært cravings på ting jeg egt ikke er så glad i, og trøtt

Her er jeg superoppblåst, men det er jeg forsåvidt hver måned fra eggløsning til mens:smiley-ashamed004 Ellers er jeg skikkelig trøtt, HRV på klokken er helt på bånn, hvilepuls er rundt 10 slag over normalen. Kommer små kvalmebølger her og der i løpet av dagen, men ikke ille. Har en del stikking/murring/trykkfølelse omkring skambenet, lett ømme bryster. Føler meg veldig ør, men det kan også være pga. dårlig søvn. Våkner mer på nettene. I dag begynte jeg å blø i nesen på jobb og å gråte med trillende tårer av en sang som ble spilt.

Føler meg litt tullete som kjenner på så mye allerede og lurer på om ting er innbilning, men det oppleves jo absolutt reelt :oops:

Har vært veldig svimmel idag, forsvinner litt rett etter jeg har spist. Men kommer fort igjen. Merker også mye sterkere luktesans, lukter ting jeg ikke aner hva er:rolleyes: litt kvalm i morges, men forsvant etter frokost :)

Er veldig tidlig på vei, men herregud så trøtt jeg var i går kveld. Kjempa hardt for å ikke legge meg klokka 18 :laughing002 Sovna relativt tidlig, men sov gjennom hele natta heldigvis! Er skikkelig oppblåst, småkvalm og sliten. Føles også ut som at jeg overtenker symptomene siden jeg er så tidlig, men det føles sånn på ekte!

I går var luktesansen så sterk at det ble for intenst å være på kjøpesenteret. Hadde leamus og litt ising i underlivet i gårkveld. Søvnigheten og kvalmen blir visst sterkere for hver dag og. Mer lettrørt og

Ekstremt trøtt!

Back
Topp