Noen som har kjent på noen symptomer allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
… eller jo! Helt siden eggløsning har jeg hatt en del «stikking» både på høyre og venstre side av livmor. Sånne korte små klyp som kjennes tydelig i noen sekunder gjennom dagen. Det avtok kanskje litt i går, og en ny følelse av at noe *skjer* mer på midten i dag.3+6 og foreløpig ingenting bortsett fra ganske trøtt. Men enda tidlig, så det kommer vel etter hvert![]()

Nå er jo dette barn nr 4(HELT sykt faktisk…) og i helgen har jeg kjent at jeg har vært veldig tungpusten, og da har jeg egentlig bare visst det, bare på grunn av det. Så jeg er veldig spent på hvordan det her utfolder seg![]()
Det ligger antakeligvis inne på siden her, faktisk. Men det har vært litt både og, sluppet unna kvalmen. Når jeg har vært kvalm så har det som regel endt i en abort, så det er litt rart hos meg..4 barn er faktisk helt vilt!! Imponerende! Noterte du symptomer og sånn de forrige gangene? Er det mye likt eller ulikt?
Ellers er jeg skikkelig trøtt, HRV på klokken er helt på bånn, hvilepuls er rundt 10 slag over normalen. Kommer små kvalmebølger her og der i løpet av dagen, men ikke ille. Har en del stikking/murring/trykkfølelse omkring skambenet, lett ømme bryster. Føler meg veldig ør, men det kan også være pga. dårlig søvn. Våkner mer på nettene. I dag begynte jeg å blø i nesen på jobb og å gråte med trillende tårer av en sang som ble spilt.
Sovna relativt tidlig, men sov gjennom hele natta heldigvis! Er skikkelig oppblåst, småkvalm og sliten. Føles også ut som at jeg overtenker symptomene siden jeg er så tidlig, men det føles sånn på ekte!Signerer den, føles ut som om jeg har tatt beroligende.Ekstremt trøtt!