VenterPåPluss
Flørter med forumet
Hahaha ja samme her!Akkurat samme her, enda jeg ikke pleier å drikke melk til vanlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha ja samme her!Akkurat samme her, enda jeg ikke pleier å drikke melk til vanlig![]()
Jaa! Det er helt sykt, fått den gravidmagen, vanskelig å skjule. Må ut å handle litt klær i morgen. Men vet jo det bare er luft og hormoner som gjør detFlere en meg som er helt vilt oppblåst? Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei. 5+0 i dag. Håper det legger seg litt snart. Skal jo holde dette hemmelig noen uker til

flott!Jeg syns murringene kommer og går gjennom dagen! Og noen dager er det mer enn andreDe siste dagene har jeg vært mest oppblåst etter middag på kvelden, men nå kom kula rett etter frokost ogflott!
Har idag også hatt mye mere murringer som bekymrer meg litt...flere som opplever at murringer kan svinge litt fra dag til dag?
Ja varierer mye. Litt mindre når jeg har tatt det med ro. Vet at det må til når noe vokser, men litt ekkelt allikevelDe siste dagene har jeg vært mest oppblåst etter middag på kvelden, men nå kom kula rett etter frokost ogflott!
Har idag også hatt mye mere murringer som bekymrer meg litt...flere som opplever at murringer kan svinge litt fra dag til dag?
Ja jeg merker veldig at det blir verre når jeg er mye i aktivitet, og da blir jeh jo stressa for at jeg fremprovoserer noe dumtJa varierer mye. Litt mindre når jeg har tatt det med ro. Vet at det må til når noe vokser, men litt ekkelt allikevel
good luck til mannen som må ramse opp alle alternativer som er mulig, der jeg svarer «nei» på alt. Helt til han nevner noe vi ikke har og han må på butikken heheeee
skal holde dette gående en stund ja!
Ja, jeg får veldig fort høy puls. Fikk 148 i puls bare av å gå rolig her om dagen. Da får jeg hjertebankEr det flere her som har mye hjertebank? Har det flere ganger om dagen. Var om trent det første jeg merket ved denne graviditeten, selv før testen slo ut. Husker det fra forrige svangerskap. Ellers emosjonell, trøtt, sulten, murringer og noe kvalme. Såre brystvorter som er en ny opplevelse med en vilter ettåring som drar de stakkars puppene i alle retninger![]()
Ja, ikke sant! Har forsåvidt ingen pulsmåler. Men har mange slike ekstraslag, kjenner de godt i brystet. Kjenner at kroppen jobber ekstra med det lille føret det inneJa, jeg får veldig fort høy puls. Fikk 148 i puls bare av å gå rolig her om dagen. Da får jeg hjertebank

Jeg kan få det når jeg bare ligger på sofaen på kvelden! Hjertet bare dunker skikkelig hardt uten grunnEr det flere her som har mye hjertebank? Har det flere ganger om dagen. Var om trent det første jeg merket ved denne graviditeten, selv før testen slo ut. Husker det fra forrige svangerskap. Ellers emosjonell, trøtt, sulten, murringer og noe kvalme. Såre brystvorter som er en ny opplevelse med en vilter ettåring som drar de stakkars puppene i alle retninger![]()
kvalmen tok den veldig opp fra 5+1